News Corp. спечели 1 млн. долара от реклама в австралийския iPad

News Corp. спечели 1 млн. долара от реклама в австралийския iPad

Медийният конгломерат на Рупърт Мърдок, News Corporation, спечели 1 млн. долара от рекламата, публикувана в австралийското приложение за iPad на местно издание на корпорацията.

Приходите са реализирани от 28 май насам, отбелязва BrandRepublic. От тази дата досега медийното приложение може да бъде инсталирано от австралийските потребители на таблета срещу 5 долара.

Приложението снабдява австралийския iPad с новини и коментари от изданието на News Corporation, The Australian.

През юни Мърдок се похвали, че в първата седмица, след като беше пуснато, то е свалено 4500 пъти.

По повод добрите резултати Джон Хартиган, шеф на News Unlimited заяви „В света на приложенията хората ценят качественото съдържание, готови са да заплащат за него и го оценяват повече, когато са платили. Точно такъв е опитът ни с приложението в iPad за вестник The Australian. Пуснахме го, след като бяхме помолени за партньорство от Apple по време на навлизането на австралийския iPad. Имахме шест седмици да го накараме да работи – и сега продажбите надхвърлиха очакванията ни”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите