News Corp. спечели 1 млн. долара от реклама в австралийския iPad

News Corp. спечели 1 млн. долара от реклама в австралийския iPad

Медийният конгломерат на Рупърт Мърдок, News Corporation, спечели 1 млн. долара от рекламата, публикувана в австралийското приложение за iPad на местно издание на корпорацията.

Приходите са реализирани от 28 май насам, отбелязва BrandRepublic. От тази дата досега медийното приложение може да бъде инсталирано от австралийските потребители на таблета срещу 5 долара.

Приложението снабдява австралийския iPad с новини и коментари от изданието на News Corporation, The Australian.

През юни Мърдок се похвали, че в първата седмица, след като беше пуснато, то е свалено 4500 пъти.

По повод добрите резултати Джон Хартиган, шеф на News Unlimited заяви „В света на приложенията хората ценят качественото съдържание, готови са да заплащат за него и го оценяват повече, когато са платили. Точно такъв е опитът ни с приложението в iPad за вестник The Australian. Пуснахме го, след като бяхме помолени за партньорство от Apple по време на навлизането на австралийския iPad. Имахме шест седмици да го накараме да работи – и сега продажбите надхвърлиха очакванията ни”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Ако нямате сериозен провал зад гърба си, не сте готови да водите
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Китай предупреждава за рискове от ядрен конфликт, след като Тръмп нареди провеждането на ядрени опити
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Неизвестна картина на Реноар беше продадена на търг за 1,8 милиона евро