Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Нова система изследва радио аудиторията у нас. Проектът е на Nielsen Admosphere Bulgaria, в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS.

Проучването е национално представително. То се провежда от началото на 2015 г. чрез 1000 интервюта месечно, съобщава Дарик. Данните от първите три месеца ще бъдат достъпни в началото на април, като след това ежемесечно ще бъдат допълвани с нови 1000 интервюта. Заедно с информацията, на потребителите ще бъде предоставен и аналитичен софтуер на IPSOS, добре познат на голяма част от пазара.

Първите договори с някои от най-големите радиа в България вече са факт. Клиентите на компанията, които купуват данни за ТВ аудиторията, ще получават до края на годината безплатно данните за радио аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Легендата Ана Уинтур, прототип на „Дяволът носи Прада“, се оттегля от главен редактор на сп. Vogue след 37 г.
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин