Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Нова система изследва радио аудиторията у нас. Проектът е на Nielsen Admosphere Bulgaria, в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS.

Проучването е национално представително. То се провежда от началото на 2015 г. чрез 1000 интервюта месечно, съобщава Дарик. Данните от първите три месеца ще бъдат достъпни в началото на април, като след това ежемесечно ще бъдат допълвани с нови 1000 интервюта. Заедно с информацията, на потребителите ще бъде предоставен и аналитичен софтуер на IPSOS, добре познат на голяма част от пазара.

Първите договори с някои от най-големите радиа в България вече са факт. Клиентите на компанията, които купуват данни за ТВ аудиторията, ще получават до края на годината безплатно данните за радио аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините