Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Nielsen вече измерва и радио аудиторията в България

Нова система изследва радио аудиторията у нас. Проектът е на Nielsen Admosphere Bulgaria, в сътрудничество с изследователската агенция IPSOS.

Проучването е национално представително. То се провежда от началото на 2015 г. чрез 1000 интервюта месечно, съобщава Дарик. Данните от първите три месеца ще бъдат достъпни в началото на април, като след това ежемесечно ще бъдат допълвани с нови 1000 интервюта. Заедно с информацията, на потребителите ще бъде предоставен и аналитичен софтуер на IPSOS, добре познат на голяма част от пазара.

Първите договори с някои от най-големите радиа в България вече са факт. Клиентите на компанията, които купуват данни за ТВ аудиторията, ще получават до края на годината безплатно данните за радио аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Великобритания забранява спекулата с билети за концерти и спортни събития в сайтове за препродажба
На днешната дата, 20 ноември. Световен ден на децата
Учени откриха начин да произвеждат каучук и пластмаса, без да разчитат на изкопаеми горива
Петролът поскъпва на фона на опасенията, че усилията на САЩ за мир в Украйна може да доведат до свръхпредлагане
Германия няма да достигне целта си да харчи 3,5% от БВП за отбрана през 2029 г.
Доналд Тръмп подписа законопроекта за публикуване на досиетата „Епстийн“
Времето в четвъртък: Дъждовете намаляват, на места ще има условия за мъгли
The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро