Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Publicis поема глобалната реклама на Nescafé
Nestlé смени агенцията-изпълнител за глобална реклама на Nescafé. Компанията възложи световната кампания на марката на рекламния гигант Publicis. Досега тя бе поверена на McCann Worldgroup, информира британският сайт за маркетинг новини campaignlive.co.uk.
Publicis вече отговаря за кампанииите на Nescafé във Франция, Гърция, Китай, Филипините и Австралия. По-рано този месец Nescafé прехвърли рекламния си бизнес за 8 млн. паунда във Великобритания и Ирландия, като го възложи на Publicis UK.
McCann бе водещата рекламна агенция на Nescafé в продължение на 25 години. Това не е първият случай, в който тя и Publicis се конкурират за рекламата на Nescafé. През 1998 г. на Publicis бе възложена една от основните кампании на марката по повод 60. й рожден ден. Промяната бе коментирана като силен удар за Maccan. Агенцията беше изтласкана, след като в същата година беше смятана за фаворит за рекламата на Nescafé. По-късно, втората фаза на същата кампания отново беше поета от нея, както и рекламния пич година по-късно.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.