Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан

Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан

Samsung Electronics отбеляза нов рекорд като спечели 27 награди в 20 категории на най-големия международен фестивал за реклама през годината - Cannes Lions 2015.

Миналата година марката бе отличена с 16 награди на фестивала в Кан. Така, сега за втора поредна година Samsung отбелязва рекордни резултати на събитието. Наградите отчитат постиженията й в областта на креативната реклама по света. 

Една от наградените кампании на Samsung е Launching People, която спечели 7 награди, следвайки философията на бранда Samsung да прави повече открития и да създава нови възможности за хората чрез дигиталните технологии. Идеята на кампанията бе да помага на хората да реализират своите мечти. С нея южнокорейската фирма ангажира клиентите си, като ги насърчи да споделят с нея своите мечти и идеи. 

Look At Me на Samsung - приложение за смартфони, което помага на деца с аутизъм, получи общо 5 награди, включително и златото в категория Cyber. Екипът, който стои зад него, по-рано получи и други значими отличия от събития като The One Show и New York Festivals.

Другите наградени кампании на Samsung от Cannes Lions 2015 са:

  • Safety Truck - концепция за предотвратяване на пътни инциденти, която спечели 7 награди, включително титаниев Lion в категория Titanium and Integrated. Концепцията отличава революционни идеи, водещи индустрията в нова посока;
  • Back Up Memory - приложение, създадено да помага на пациенти в ранен стадий на болестта на Алцхаймер. То получи 3 награди злато в категория Health/Health & Wellness;
  • Hearing - услуга за жестомимичен превод за хора с увреден слух. Тя получи две бронзови награди в категориите Promo & Activation и PR.

„Нашият успех е резултат от усилията на Samsung да ангажира потребителите по света, да разбира техните нужди и да им помага да задоволят тези свои потребности – в унисон с нашата корпоративна философия, която е насочена към това да обогатява живота на хората чрез дигиталните технологии", коментира Уон-Пьо Хонг, президент и главен маркетингов директор на Samsung Electronics. 

Тази година отбелязва 62-то издание на Международния фестивал за творчество Cannes Lions с участието на компании от 90 държави, представящи повече от 40 000 проекта в 20 категории - от ТВ реклами до преса, външна и онлайн реклама, пиар и маркетинг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица