Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нов рекламен рекорд за Samsung в Кан
Samsung Electronics отбеляза нов рекорд като спечели 27 награди в 20 категории на най-големия международен фестивал за реклама през годината - Cannes Lions 2015.
Миналата година марката бе отличена с 16 награди на фестивала в Кан. Така, сега за втора поредна година Samsung отбелязва рекордни резултати на събитието. Наградите отчитат постиженията й в областта на креативната реклама по света.
Една от наградените кампании на Samsung е Launching People, която спечели 7 награди, следвайки философията на бранда Samsung да прави повече открития и да създава нови възможности за хората чрез дигиталните технологии. Идеята на кампанията бе да помага на хората да реализират своите мечти. С нея южнокорейската фирма ангажира клиентите си, като ги насърчи да споделят с нея своите мечти и идеи.
Look At Me на Samsung - приложение за смартфони, което помага на деца с аутизъм, получи общо 5 награди, включително и златото в категория Cyber. Екипът, който стои зад него, по-рано получи и други значими отличия от събития като The One Show и New York Festivals.
Другите наградени кампании на Samsung от Cannes Lions 2015 са:
- Safety Truck - концепция за предотвратяване на пътни инциденти, която спечели 7 награди, включително титаниев Lion в категория Titanium and Integrated. Концепцията отличава революционни идеи, водещи индустрията в нова посока;
- Back Up Memory - приложение, създадено да помага на пациенти в ранен стадий на болестта на Алцхаймер. То получи 3 награди злато в категория Health/Health & Wellness;
- Hearing - услуга за жестомимичен превод за хора с увреден слух. Тя получи две бронзови награди в категориите Promo & Activation и PR.
„Нашият успех е резултат от усилията на Samsung да ангажира потребителите по света, да разбира техните нужди и да им помага да задоволят тези свои потребности – в унисон с нашата корпоративна философия, която е насочена към това да обогатява живота на хората чрез дигиталните технологии", коментира Уон-Пьо Хонг, президент и главен маркетингов директор на Samsung Electronics.
Тази година отбелязва 62-то издание на Международния фестивал за творчество Cannes Lions с участието на компании от 90 държави, представящи повече от 40 000 проекта в 20 категории - от ТВ реклами до преса, външна и онлайн реклама, пиар и маркетинг.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.