Samsung стои зад видеото на Бекенбауер за извънземните

Нова рекламна кампания на Samsung стои зад появата на забавното видео с участието на Франц Бекенбауер, в което легендарният германски футболист обяви на всеослушание, че бил навестен от извънземни. В специално видеобръщение, публикувано в микроблога му в Twitter, почетният президент на "Бавария" разказа за необичайната среща и предупреждава, че Земята е в опасност:

"Добър ден, дами и господа. С вас разговаря Франц Бекенбауер, бивш футболист и треньор. Имам ужасни новини - извънземните наистина съществуват! Тези приятели ме навестиха миналата нощ. Искат да играят футбол срещу нас. Проблемът е, че ако загубим, нашата планета ще бъде унищожена. Така че нашата задача е да съберем отбор. Само футболът може да спаси Земята! Повече подробности ще съобщя по-късно”, заяви във видеопосланието си Бекенбауер.

Плановете му да събере отбор от най-добрите футболисти в света са част от новата глобална маркетингова кампания на Samsung "GALAXY 11", съобщават от южнокорейската компания. Кампанията е на футболна тема, вдъхновена от фантастиката, и ще следва пътуването на 11 първокласни футболисти, които заедно "ще се опитат да спасят Земята от господство на извънземни“. Бекенбауер ще бъде мениджър на футболен отбор на име "GALAXY 11". Първият футболист, който ще се присъедини към отбора като капитан, ще стане ясен на 11 ноември.

"Историята на "GALAXY 11" ще се разкрие в няколко поредни глави през идните месеци и ще оживее на Samsung GALAXY устройствата, онлайн платформи и каналите на социалните медии. Кампанията ще следва подбора и подготовката на отбора "GALAXY 11" за епичен мач, в който "победителят получава всичко“. Мачът ще се проведе на виртуален футболен терен срещу "отбора на извънземните". С развитието на историята феновете по света ще имат възможност да гледат, следят и активно да се включват във въздействаща многопластова кампания“, обяснява маркетингът на Samsung.

"Футболът е един от най-популярните спортове в света и Samsung се възхищава на неговата мощ като обединяваща сила, която сплотява и свързва страстните фенове в една глобална общност“, коментира Янгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент глобален маркетинг в Samsung Electronics. "Чрез акция Samsung иска да обедини любовта на феновете към футбола и Galaxy устройствата. Надявам се, че ще стимулира въображението ви, ще ви завладее и ще донесе на всички много вълнуващи моменти“, казва той.

Кампанията започна мистериозно на 21 октомври. Футболните фенове по света с любопитство дискутираха в социалните медии значението на мистериозни кръгове и на хаштага #WinnerTakesEarth, които се появиха на емблематични места, включително планината Шугърлоуф в Рио де Жанейро, на билборди на Таймс Скуеър в Ню Йорк Сити и футболни игрища в Хакни Марш в Лондон. Любопитството се увеличи, след като на последните домакински мачове за "Челси“, "Байерн Мюнхен“ и "Ювентус“ се появиха мистериозно облечени хора, показващи подобни символи.

"Samsung има история в създаването на уникални кампании, които свързват хората с общи интереси и с нетърпение очаквам феновете да се присъединят към нас в това пътуване“, коментира Бекенбауер. През следващите седмици компанията ще разкрие всеки от 11-те играча, които ще се включат в отбора GALAXY 11.

От 2005 г. Samsung е партньор на някои от най-известните и популярни клубове в света. Към момента това са "Челси" (EPL), "Реал Мадрид" (La Liga), "Байерн Мюнхен" (Bundesliga), "Ювентус" (Serie A), CBF (Футболна конфедерация на Бразилия), KFA (Корейска футболна асоциация) Korea Football Association), CAF (Конфедерация на африканския футбол) и други национални отбори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ