Удивителните 876 часа
Средният интернет потребител сега прекарва 144 минути (2 часа и 24 минути) в социалните медии. Това означава удивителните 876 часа или приблизително 36,5 дни в годината, показват данни, представени от екипа на Atlas VPN. Данните се основават на проучване на DataReportal сред потребители на интернет на възраст от 16 до 64 години относно техните навици за използване на социалните медии.
Национални особености на онлайн сърфирането
Развиващите се пазари показват по-продължително използване на социални медии, показва проучването в Европа интересът намалява.
Любопитният феномен в изследването е Нигерия - въпреки че само 14,3% от населението на тази африканска държава са активни потребители на социални медии, те посвещават средно 238 минути (еквивалентни на 3 часа и 58 минути) от времето си на ден на социални медии, надминавайки потребителите в други страни, обхванати в проучването.
Буквално на минути от Нигерия "изостават" потребителите в Гана с 235 минути (3 часа и 55 минути) дневно използване на социални медии.
Бразилия заема третото място в класацията. Хората там прекарват 224 минути (3 часа и 44 минути) в социалните медии дневно. Въпреки това, страната е на първо място по брой платформи за социални медии, използвани всеки месец, като потребителите на интернет в страната активно се ангажират с 8,1 социални мрежи месечно.
За разлика от тях, потребителите в Япония отделят само 50 минути от дневното си време за социални медии - най-малко от всички изследвани страни. Съседите в Южна Корея също не са склонни да прекарват време в социалните мрежи, като на ден им посвещават 66 минути (1 час и 6 минути). И двете държави се класират в последните пет въз основа на общото време, прекарано в интернет. Тенденциите в използването на интернет в Япония и Южна Корея могат да бъдат повлияни от застаряващото население.
Хората в повечето европейски страни, с изключение на Португалия, също отделят значително по-малко време на социалните медии от средното за света. Сред европейските нации швейцарците и австрийците прекарват най-малко време в социалните медии. Интернет потребителите в тези страни посвещават средно 92 минути (1 час и 32 минути) и съответно 91 минути (1 час и 31 минути) на социални медии на дневна база.
С повод и без повод
Основната причина за повечето хора да използват социални медии, е да поддържат връзка с приятели и семейство, като почти половината (48,2%) смятат това за тяхна основна дейност.
Друг важен мотив е запълването на свободното време, като 36,8% от хората го посочват като причина. В същото време 34,5% употребяват платформите за социални медии, за да бъдат в течение на новините.

Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
КЕВР утвърди по-висока цена на природния газ за ноември
Енергетика |Окончателно: Студентите платена форма на обучение ще имат право на стипендия
Общество |Караджов: Целта ни е до края на 2026 г. България да стане пълноправен член на ОИСР
България |620 евро ще е минималната заплата през 2026 г., реши Съветът за съвместно управление
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.