Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Smirnoff създаде революционно мобилно приложение
Mixhibit обединява съдържанието от Facebook, Instagram и Twitter профилите на потребителите му в кратко видео
Водка №1 в света Smirnoff създаде революционно приложение за смартфони и таблети - Mixhibit. Иновацията сглобява най-добрите преживявания на потребителите, уловени във Facebook, Instagram и Twitter в единствено по рода си ефектно видео. Безплатното приложение вече се предлага от iTunes Store и Google Play, а тази есен се очаква да се появи в още 25 магазина. Mixhibit представя видео разказ за потребителя и неговите приятели, като генерира съдържание от съответните профили в социалните мрежи.
“Ние разбираме колко е важно да можеш да свържеш физическото изживяване с виртуалната реалност.” коментира Мишел Клейн, вицепрезидент на Smirnoff. „И Mixhibit е точно този инструмент, който помага на потребителите да споделят в реално време преживяванията си по уникален и достъпен начин.”
Бета тестовете на Mixhibit стартираха през март 2013 , като Smirnoff даде възможност на своите близо 10 милиона фена във Facebook да го тестват преди излизането му на пазара. Множество музиканти също се включиха в доразработването на приложението, за да се получи търсеният краен резултат - лесно за употреба и иновативно приложение, създадено с помощта на почитателите на марката.
“Mixhibit ми позволява да се свържа с фенове си по невероятен начин.”, споделя световноизвестният DJ Paul van Dyk, който беше сред бета-тестърите на приложението. “Споделянето вече не се изразява само в снимка или пост. Мога да разкажа цяла история чрез интересни клипове за моите приятели и фенове.” – допълва PvD, който оглавява някои от най-популярните музикални събития и фестивали в цял свят.
Освен PvD, известни български артисти също вече изпробваха новото мобилно приложение. Кои са те и какви истории разказват техните видеа, ще научите в предстоящите две седмици на Facebook страницата на Smirnoff - www.facebook.com/smirnoffbulgaria
В дигиталната ера, където рядко се случва нещо забележително без телефонът да е в ръцете ни, приложението Mixhibit позволява споделянето да стане по възможно най-лесния начин. Креативният процес е в ръцете на обикновените потребители. Те избират от своите снимки и статуси, както и подходяща музика от библиотеката на приложението, съдържаща повече от 10 000 песни за всеки вкус и настроение. Функционалността да се извлече информация от приятелски профили пък дава възможност и за споделяне на съвместни преживявания.
Mixhibit е опит да бъде свързан онлайн светът с този извън мрежата и е част от мисията на Smirnoff да обедини преживяванията в двете пространства. След Smirnoff Nightlife Exchange Project и Smirnoff Midnight Circus приложението Mixhibit е следващата стъпка по пътя към сближаването на хората и споделянето на техните емоционални мигове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.