Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Sony измисли контекст на прочути снимки на Айнщайн и Мерилин Монро
Нова реклама на Sony Cybershot залага на изненадващ обрат и показва на зрителите, в какви ситуации са направени знаменитите снимки на Алберт Айнщайн с изплезения език и смеещата се Мерилин Монро.
Във видеото с Айнщайн според версията на Sony, физикът просто извършва една банална и рутинна дейност – лепи марки на стотици писма. Камерата се отдалечава и зрителите виждат Айнщайн сред купища писма. Пощальони под строй търпеливо чакат да вземат пратките.
Второто видео, основаващо се на фотографията на Мерилин Монро почива на сюжет, в който тя е развеселена от комичен инцидент. Можете да го видите тук.
И в двата клипа обективът ту се приближава, ту се отдалечава, показвайки детайли от панорамата. Рекламите са дело на бразиласката агенция Del Campo Saatchi & Saatchi. Кампанията демонстрира предимствата на функцията за панорамни снимки в новия Sony Cybershot, която позволява да се обхване ситуацията в нейната цялост.
Видеото с Айнщайн вижте по-долу.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.