Sony измисли контекст на прочути снимки на Айнщайн и Мерилин Монро

Нова реклама на Sony Cybershot залага на изненадващ обрат и показва на зрителите, в какви ситуации са направени знаменитите снимки на Алберт Айнщайн с изплезения език и смеещата се Мерилин Монро.

Във видеото с Айнщайн според версията на Sony, физикът просто извършва една банална и рутинна дейност – лепи марки на стотици писма. Камерата се отдалечава и зрителите виждат Айнщайн сред купища писма. Пощальони под строй търпеливо чакат да вземат пратките.

Второто видео, основаващо се на фотографията на Мерилин Монро почива на сюжет, в който тя е развеселена от комичен инцидент. Можете да го видите тук.

И в двата клипа обективът ту се приближава, ту се отдалечава, показвайки детайли от панорамата. Рекламите са дело на бразиласката агенция Del Campo Saatchi & Saatchi. Кампанията демонстрира предимствата на функцията за панорамни снимки в новия Sony Cybershot, която позволява да се обхване ситуацията в нейната цялост.

 Видеото с Айнщайн вижте по-долу.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ