Sony измисли контекст на прочути снимки на Айнщайн и Мерилин Монро


Нова реклама на Sony Cybershot залага на изненадващ обрат и показва на зрителите, в какви ситуации са направени знаменитите снимки на Алберт Айнщайн с изплезения език и смеещата се Мерилин Монро.

Във видеото с Айнщайн според версията на Sony, физикът просто извършва една банална и рутинна дейност – лепи марки на стотици писма. Камерата се отдалечава и зрителите виждат Айнщайн сред купища писма. Пощальони под строй търпеливо чакат да вземат пратките.

Второто видео, основаващо се на фотографията на Мерилин Монро почива на сюжет, в който тя е развеселена от комичен инцидент. Можете да го видите тук.

И в двата клипа обективът ту се приближава, ту се отдалечава, показвайки детайли от панорамата. Рекламите са дело на бразиласката агенция Del Campo Saatchi & Saatchi. Кампанията демонстрира предимствата на функцията за панорамни снимки в новия Sony Cybershot, която позволява да се обхване ситуацията в нейната цялост.

 Видеото с Айнщайн вижте по-долу.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители
Ултрабогатите заменят луксозните стоки с услуги и преживявания
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
Криза в коалицията: Борисов призова за преформатиране на правителството (ОБЗОР)