Sony обсипа с милиони цветя град в Коста Рика


Японският бранд Sony засне уникална реклама в Коста Рика. Компанията симулира изригване на вулкан, разположен недалеч от градче в страната, от който вместо лава се изсипва невероятно красива вълна от 8 милиона листенца на цветя. 

Разноцветният, ароматен дъжд от листенцата обсипа населеното място. Той беше заснет със специални камери на Sony, за да се популяризират новите телевизори Sony 4K Ulta HD. Компанията ги представя като четири пъти по-детайлни в картината си от Full HD телевизорите и посочва, че разделителната им способност е 3840 x 2160 пиксела.

„Осемте милиона венчелистчета символизират броя на пикселите на телевизорите. Рекламата е дори още по-впечатляваща, като се замислим, че не е създадена изкуствено с компютърни графики. Тя е напълно реална”, коментират блогърите в Creative Criminals. Доказва го съпътстващо я YouTube видео „зад кулисите”, което показва как е била заснета.

Това е рекламата ни за деня. Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет