Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Sony отново е марка номер 1 в Азия
Sony оглави класацията на марките с най-силно присъствие в Азия през последната година. Тя беше поставена на първо място в списъка, съставен от британското списание за маркетинг и реклама Campaign, въпреки хакерските атаки срещу онлайн мрежата на PlayStation, при които бяха откраднати лични данни на част от 100-те милиона потребители, регистрирани в нея.
И тази година японските и южнокорейските фирми за потребителска електроника заемат първите 5 позиции в класацията. Sony е следвана от Panasonic, LG, Samsung и Canon. Подреждането на първите пет е същото, както в миналогодишната класация. След тях, от 6 до 10 място в списъка на най-големите и влиятелни марки в Азия се нареждат съответно Apple, HP, Google, Nestle и Nike.
Нито една китайска марка не е влязла в топ 100 от списъка. Производителят на бяла и черна техника Haier е първата китайска марка в класацията на Campaign. Той се нарежда на 102. място.
Тазгодишното изследване за втори път отразява предизвикателствата пред китайските и индийските компании, които още се борят за одобрение извън националния пазар, твърдят авторите. Най-високо класираната индийска марка е Amul – на 89. място. Тази фирма произвежда млечни продукти и сладолед.
Въпреки нарастващия апетит за луксозни стоки в Азия в първите 25 места няма нито един луксозен бранд. На Chanel е отредено 30. място, на Rolex – 42. позиция, BMW е на 49. място. Въпреки че Prada тази година излезе на хонконгската борса, мястото й сред силните марки в Азия пада с цели 100 позиции. Сега тя е 348 по ред.
Изследването на Campaign е направено от международната социологическа компания TNS сред 3332 потребители в Австралия, Китай, Индия, Япония, Хонконг, Малайзия, Сингапур, Тайван, Южна Корея и Тайланд.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.