Yahoo! 30 дни до промяната

Yahoo! 30 дни до промяната

Под това заглавие в интернет вече върви кампания за подготвян ребрандинг на втората по популярност в света търсачка.

Американската компания планира да промени логото си като възнамерява да запази в него удивителния знак става ясно от промо видеото, качено в YouTube. До 5 септември компанията ще представя по един вариант на лого в Tumblr, Twitter и Facebook.

 ”Новият логотип ще е подчинен на принципите на съвременния редизайн и ще отразява новите ни възможности. За да „подгреем” интереса към това събитие, ние обявяваме кампанията „30 дни до промяната” през които ще показваме по един нов вариант на фирмен знак”, съобщава в блога си корпорацията.

Yahoo! е в постоянен процес на активни промени в политиките си, откакто ръководството бе поето от Мариса Майерс през миналата година. Генералната цел е да бъдат привлечени повече потребители. В частност компанията придоби няколко интернет проекта, смятани за нетипични за Yahoo! аудиторията, като например, хостинга Tumblr и сайтът с кратки новини Summly, създаден специално за подрастващите британци. В същото време компанията закри редица непечеливши дейности и промени оформлението на страниците си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ