Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Yahoo! 30 дни до промяната
Под това заглавие в интернет вече върви кампания за подготвян ребрандинг на втората по популярност в света търсачка.
Американската компания планира да промени логото си като възнамерява да запази в него удивителния знак става ясно от промо видеото, качено в YouTube. До 5 септември компанията ще представя по един вариант на лого в Tumblr, Twitter и Facebook.
”Новият логотип ще е подчинен на принципите на съвременния редизайн и ще отразява новите ни възможности. За да „подгреем” интереса към това събитие, ние обявяваме кампанията „30 дни до промяната” през които ще показваме по един нов вариант на фирмен знак”, съобщава в блога си корпорацията.
Yahoo! е в постоянен процес на активни промени в политиките си, откакто ръководството бе поето от Мариса Майерс през миналата година. Генералната цел е да бъдат привлечени повече потребители. В частност компанията придоби няколко интернет проекта, смятани за нетипични за Yahoo! аудиторията, като например, хостинга Tumblr и сайтът с кратки новини Summly, създаден специално за подрастващите британци. В същото време компанията закри редица непечеливши дейности и промени оформлението на страниците си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.