Hyundai смени предавката към по-емоционални реклами на Олимпийските игри

Hyundai смени предавката към по-емоционални реклами на Олимпийските игри

За Летните олимпийски игри в Париж през 2024 г. Hyundai поема по различен път с кампания, улавяща моментите, когато децата се питат дали натискът от спорта си струва и отговора, който получават от родителите си, пише Marketing Dive. 

Видеото, озаглавено „It’s OK“, бележи промяна в темпото не само от това, което обикновено се показва на рекламната сцена на Олимпийските игри, но и за Hyundai като марка. Автомобилният производител често се насочва към хумора, както беше демонстрирано в рекламно място за Super Bowl от 2020 г., за да подчертае функциите за помощ при паркиране. „It’s OK“ носи по-мрачен тон, който се нарушава от моменти на човешка връзка, тъй като родителите насърчават децата си да си починат и да се занимават с дейности, които са по-малко натоварващи психичното им здраве.

„Никога не се отказвайте да намерите това, което обичате“, гласи заключителното послание. „Във всяко пътуване има радост.“

Кампанията, създадена с Innocean USA, популяризира SUV моделите Tucson, IONIQ 5, Santa Fe и Palisade, въпреки че те нподдържат нисък профил. Маркетинговият екип беше изрично инструктиран да не прокарва съобщения за продажби около Олимпиадата, според главния маркетинг директор на Hyundai Motor America Анджела Зепеда.

„Докато колите са в него, те определено остават малко на заден план“, каза Зепеда в интервю. „Това определено първо разказва повече за духа на нашата марка и разказва емоционална история.“

Криейтив кампанията ще се появи като 60- и 30-секундни реклами, излъчвани по време на Летните игри, с фокус върху футболните мачове на САЩ за жени (Hyundai е активен във футбола като глобален спонсор на FIFA). Приспособявайки посланието към програмата, една реклама завършва с момиче, което решава да премине от гимнастиката към футбола като предпочитан спорт. Дигиталното и социално съдържание, работещо в TikTok, Instagram, Facebook и YouTube, допълва медийния план, който се управлява от партньорската агенция Canvas.

„Искахме да направим повече с женския спорт. Жените са много голяма публика, с която искаме да говорим повече“, каза Зепеда.

Кампанията на Hyundai на Олимпийските игри е част от целта на компанията да сподели повече от своето „сърце и душа“, каза Джейсън Сперлинг, главен творчески директор на Innocean USA. Концепцията е изградена от идеята, че много трудни дискусии от сърце до сърце се случват, когато родителите оставят и вземат децата си от спортна тренировка. „It’s OK“ е продължение на кампанията на Hyundai „There’s Joy in Every Journey“, която позиционира марката около радостни поводи.

„Има малко радост в това, че се превръща в щастлив момент, защото можете да откриете това, което обичате да правите, но понякога животът не е толкова идеално подреден“, каза Зепеда по отношение на настроението, което рекламите целят да уловят. „Беше повече за това как се чувстват хората, когато гледат Олимпиадата. Публиката става толкова ангажирана и наистина усеща емоцията от игрите.”

Освен това Hyundai пуска в социалните мрежи кампания „It’s Not a Sport“, която насочва вниманието към повече нишови спортове като сърф, скейтборд и брейкданс.

Кампанията на Hyundai е в рязък контраст с тези на други олимпийски спонсори. Nike наскоро представи дългоочакваните си реклами за Летните игри, които разкриват безмилостния стремеж, необходим за победа. Рекламите, разказани с наслада от Уилям Дефо, изброяват типично отрицателни качества, които въпреки това се споделят от много спортни величия, включително мания за власт, неспособност да бъдат удовлетворени и липса на грижа за чувствата на другите.

Hyundai планира да разшири аспектите на „It’s OK“ през лятото и през есента.

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ