Агенция търси "специалист по котешки клипове"

Агенция търси специалист по котешки клипове

Лондонската пиар агенция Taylor Herring пусна на сайта си обява, с която търси „специалист по видеоклипове с котки”.

Агенцията предлага на кандидатите да изпратят сивито си, заедно с кратък клип и разказ за себе си. Сред необходимите навици на специалиста са любовта към социалните мрежи и умението навреме да се предсказва появата на ново меме.

Кандидатът трябва и задължително да знае защо актьорът Райън Гослинг не закусва (има се предвид серия кратки клипове, в които към сцени от филми с негово участие е монтирана купичка с овесени ядки), а актьорът Том Селек обича водопадите и сандвичите (във връзка с абсурдистките колажи, в които Селек излиза изпод водопад със сандвич в ръка).

„Представете си колко страхотно ще изглежда тази длъжност на визитката ви”, коментира ръководителят на компанията Джеймс Херинг.

Агенцията Taylor Herring е основана през 2001 г. Тя се занимава основно с „вирусни” рекламни кампании в социалните мрежи. Фирмата се ангажира и с промотиране на брандове като Red Bull, Panasonic, Honda и Fiat. Тя участва и в рекламните кампании на филмите „Играта на играчките”, „Беднякът милионер” и „Шерлок Холмс”.

„Вирусните” кампании често използват мемета (meme) – съдържание, разпространявано и създавано от потребителите. Едни от най-популярните мемета са клипове и снимки на котки, които по правило са смешни или умилителни. Например страницата на мемето Grumpy Cat (Мрачната котка) има почти милион почитатели във Facebook. На клиповете с котки е посветен дори специален фестивал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ