Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Агенция търси "специалист по котешки клипове"
Лондонската пиар агенция Taylor Herring пусна на сайта си обява, с която търси „специалист по видеоклипове с котки”.
Агенцията предлага на кандидатите да изпратят сивито си, заедно с кратък клип и разказ за себе си. Сред необходимите навици на специалиста са любовта към социалните мрежи и умението навреме да се предсказва появата на ново меме.
Кандидатът трябва и задължително да знае защо актьорът Райън Гослинг не закусва (има се предвид серия кратки клипове, в които към сцени от филми с негово участие е монтирана купичка с овесени ядки), а актьорът Том Селек обича водопадите и сандвичите (във връзка с абсурдистките колажи, в които Селек излиза изпод водопад със сандвич в ръка).
„Представете си колко страхотно ще изглежда тази длъжност на визитката ви”, коментира ръководителят на компанията Джеймс Херинг.
Агенцията Taylor Herring е основана през 2001 г. Тя се занимава основно с „вирусни” рекламни кампании в социалните мрежи. Фирмата се ангажира и с промотиране на брандове като Red Bull, Panasonic, Honda и Fiat. Тя участва и в рекламните кампании на филмите „Играта на играчките”, „Беднякът милионер” и „Шерлок Холмс”.
„Вирусните” кампании често използват мемета (meme) – съдържание, разпространявано и създавано от потребителите. Едни от най-популярните мемета са клипове и снимки на котки, които по правило са смешни или умилителни. Например страницата на мемето Grumpy Cat (Мрачната котка) има почти милион почитатели във Facebook. На клиповете с котки е посветен дори специален фестивал.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.