Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако мъжете продаваха мотоциклети
Жените в откровени пози, рекламиращи автомобили, мотоциклети, катери и други транспортни средства, са рекламно клише, което съществува едва ли не от зараждането на жанра. Екипите на MotoCorsa, които разпространяват марката Ducati в Портланд обаче решиха да избягат от клишето.
За новия мотоциклет Ducati 1199 Panigale те направиха серия плакати, в които заменят красивата манекенка Кайли с редица харизматични господа, които, както се твърди, работят за компанията. От привичния образ остават само червеният цвят, разголеното облекло и чувствените пози.
Фотосесията привлича вниманието, а същевременно показва, че сексистката реклама не е най-добрият начин да продаваме. Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.