Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ако основните храни бяха опаковани от луксозни марки
Как биха изглеждали някои от основните храни без които не сядаме на масата, ако бяха опаковани от световноизвестни луксозни марки? Този въпрос си задал израелският художник Пади Мергуи.
Той създаде идейна фотогалерия, в която представя възможните отговора. За нея съобщава сайтът за криейтив иновации Design Taxi.
Галерията представлява серия от илюстрации, озаглавена „Wheat is Wheat is Wheat“. С нея художникът си поставя за цел да припомни предизвикателствата, пред които са изправени производителите на продукти като кисело и прясно мляко, захар или брашно. Техните дизайнери трябва да измислят хубави опаковки на продуктите им, с които да ги направят по-атрактивни за купувачите. Един бранд прясно или кисело мляко никога не би могъл да бъде така интригуващ за хората, като марка лукс. В този сегмент продуктите се оценяват изключително по качеството им и по-малко по визията.
Мергуи критикува поведението на потребителите. Според те са твърде податливи на ефектите на маркетинга. Художникът казва, че ако едни яйца започнат да се продават в черна кутия с лого на Versace, ще започнат да се купуват двойно повече, дори да са по-скъпи и да не са кой знае колко по-качествени от останалите на пазара.
Творбите му са изложени в Музая на занаятите и дизайна в Сан Франциско до 15 юни 2014 г. Ето как изглеждат някои от тях.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.