Ако основните храни бяха опаковани от луксозни марки

Ако основните храни бяха опаковани от луксозни марки

Как биха изглеждали някои от основните храни без които не сядаме на масата, ако бяха опаковани от световноизвестни луксозни марки? Този въпрос си задал израелският художник Пади Мергуи.

Той създаде идейна фотогалерия, в която представя възможните отговора. За нея съобщава сайтът за криейтив иновации Design Taxi.

Галерията представлява серия от илюстрации, озаглавена „Wheat is Wheat is Wheat“. С нея художникът си поставя за цел да припомни предизвикателствата, пред които са изправени производителите на продукти като кисело и прясно мляко, захар или брашно. Техните дизайнери трябва да измислят хубави опаковки на продуктите им, с които да ги направят по-атрактивни за купувачите. Един бранд прясно или кисело мляко никога не би могъл да бъде така интригуващ за хората, като марка лукс. В този сегмент продуктите се оценяват изключително по качеството им и по-малко по визията.

Мергуи критикува поведението на потребителите. Според те са твърде податливи на ефектите на маркетинга. Художникът казва, че ако едни яйца започнат да се продават в черна кутия с лого на Versace, ще започнат да се купуват двойно повече, дори да са по-скъпи и да не са кой знае колко по-качествени от останалите на пазара.

Творбите му са изложени в Музая на занаятите и дизайна в Сан Франциско до 15 юни 2014 г. Ето как изглеждат някои от тях.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ