Безработните младежи са герои в новата ТВ реклама на Benetton


Италианската модна марка Benetton още веднъж се доказа като непредвидима в рекламата си. Героите в най-новия й ТВ спот, заснет в Италия, са безработни младежи между 18 и 30 години, които се борят да си намерят работно място и да запазят достойнство. Видеото е дело на агенция Fabrica, Тревизо. Озаглавено е "Безработен на годината".

В рамките на кампанията създателят на бранда Алесандро Бенетон коментира, че е загрижен за безработицата сред младежите, която се очаква да достигне до 100 милиона незаети трудоспособни млади жени и мъже в глобален план. Затова той стартира онлайн състезание, в което ще се съберат 100 креативни проекта на хора без работа до 30 години. Изискването е проектите на участниците да подобряват живота на общността, в която живеят. Идеите ще бъдат предавани на сайта на фондацията на Benetton UN HATEFondation. След това ще бъдат селектриани от специално жури. Тези от тях, които най-добре "промотират култура на толерантност" и  "подкрепят младежта да стане актьор на промяната срещу безразличието и догмите" и ще бъдат спонсорирани с 5000 евро, за да се реализират.

Рекламата към кампанията можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Министър Иванов и Бойко Борисов ще инспектират новопостроения участък от АМ "Хемус"
Русия подложи Украйна на масирани атаки с дронове и ракети тази нощ
Четири станаха жертвите на наводненията в района на "Елените"
Страдате ли от кариерна дисморфия?
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
На днешната дата, 5 октомври. Международен ден на учителя