Безработните младежи са герои в новата ТВ реклама на Benetton


Италианската модна марка Benetton още веднъж се доказа като непредвидима в рекламата си. Героите в най-новия й ТВ спот, заснет в Италия, са безработни младежи между 18 и 30 години, които се борят да си намерят работно място и да запазят достойнство. Видеото е дело на агенция Fabrica, Тревизо. Озаглавено е "Безработен на годината".

В рамките на кампанията създателят на бранда Алесандро Бенетон коментира, че е загрижен за безработицата сред младежите, която се очаква да достигне до 100 милиона незаети трудоспособни млади жени и мъже в глобален план. Затова той стартира онлайн състезание, в което ще се съберат 100 креативни проекта на хора без работа до 30 години. Изискването е проектите на участниците да подобряват живота на общността, в която живеят. Идеите ще бъдат предавани на сайта на фондацията на Benetton UN HATEFondation. След това ще бъдат селектриани от специално жури. Тези от тях, които най-добре "промотират култура на толерантност" и  "подкрепят младежта да стане актьор на промяната срещу безразличието и догмите" и ще бъдат спонсорирани с 5000 евро, за да се реализират.

Рекламата към кампанията можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп