Безработните младежи са герои в новата ТВ реклама на Benetton


Италианската модна марка Benetton още веднъж се доказа като непредвидима в рекламата си. Героите в най-новия й ТВ спот, заснет в Италия, са безработни младежи между 18 и 30 години, които се борят да си намерят работно място и да запазят достойнство. Видеото е дело на агенция Fabrica, Тревизо. Озаглавено е "Безработен на годината".

В рамките на кампанията създателят на бранда Алесандро Бенетон коментира, че е загрижен за безработицата сред младежите, която се очаква да достигне до 100 милиона незаети трудоспособни млади жени и мъже в глобален план. Затова той стартира онлайн състезание, в което ще се съберат 100 креативни проекта на хора без работа до 30 години. Изискването е проектите на участниците да подобряват живота на общността, в която живеят. Идеите ще бъдат предавани на сайта на фондацията на Benetton UN HATEFondation. След това ще бъдат селектриани от специално жури. Тези от тях, които най-добре "промотират култура на толерантност" и  "подкрепят младежта да стане актьор на промяната срещу безразличието и догмите" и ще бъдат спонсорирани с 5000 евро, за да се реализират.

Рекламата към кампанията можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Шефът на германската фабрика на “Тесла“ е оптимист за бъдещото търсене на електроавтомобили от марката