Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Безработните младежи са герои в новата ТВ реклама на Benetton
Италианската модна марка Benetton още веднъж се доказа като непредвидима в рекламата си. Героите в най-новия й ТВ спот, заснет в Италия, са безработни младежи между 18 и 30 години, които се борят да си намерят работно място и да запазят достойнство. Видеото е дело на агенция Fabrica, Тревизо. Озаглавено е "Безработен на годината".
В рамките на кампанията създателят на бранда Алесандро Бенетон коментира, че е загрижен за безработицата сред младежите, която се очаква да достигне до 100 милиона незаети трудоспособни млади жени и мъже в глобален план. Затова той стартира онлайн състезание, в което ще се съберат 100 креативни проекта на хора без работа до 30 години. Изискването е проектите на участниците да подобряват живота на общността, в която живеят. Идеите ще бъдат предавани на сайта на фондацията на Benetton UN HATEFondation. След това ще бъдат селектриани от специално жури. Тези от тях, които най-добре "промотират култура на толерантност" и "подкрепят младежта да стане актьор на промяната срещу безразличието и догмите" и ще бъдат спонсорирани с 5000 евро, за да се реализират.
Рекламата към кампанията можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.