Безработните младежи са герои в новата ТВ реклама на Benetton


Италианската модна марка Benetton още веднъж се доказа като непредвидима в рекламата си. Героите в най-новия й ТВ спот, заснет в Италия, са безработни младежи между 18 и 30 години, които се борят да си намерят работно място и да запазят достойнство. Видеото е дело на агенция Fabrica, Тревизо. Озаглавено е "Безработен на годината".

В рамките на кампанията създателят на бранда Алесандро Бенетон коментира, че е загрижен за безработицата сред младежите, която се очаква да достигне до 100 милиона незаети трудоспособни млади жени и мъже в глобален план. Затова той стартира онлайн състезание, в което ще се съберат 100 креативни проекта на хора без работа до 30 години. Изискването е проектите на участниците да подобряват живота на общността, в която живеят. Идеите ще бъдат предавани на сайта на фондацията на Benetton UN HATEFondation. След това ще бъдат селектриани от специално жури. Тези от тях, които най-добре "промотират култура на толерантност" и  "подкрепят младежта да стане актьор на промяната срещу безразличието и догмите" и ще бъдат спонсорирани с 5000 евро, за да се реализират.

Рекламата към кампанията можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
Франция официално въвежда доброволна военна служба от следващото лято
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Deepfake измамите: Най-скъпата заблуда в дигиталната ера
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние