Билборд акция, каквато не е имало досега (видео)


За да изтъкне пред парижани, че пътуването до друга държава за уикенда може да им струва като време и пари толкова, колкото един обяд на открито, френският нискотарифен авиопревозвач Transavia организира необичайна акция.

Transavia е част от групата AirFrance KLM. Тя изненада парижани, като постави двама души на маса за обяд в ресторант на открито във френската столица и след това внезапно ги издърпа с въже към поставения зад тях огромен билборд.

Как точно се случи това, може да видите в рекламата тук. Реакцията на парижаните е умерена, дори скучна, според американските източници. Тя е кротки аплодисменти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Времето: Студено, облачно и дъждовно
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“