Билборд акция, каквато не е имало досега (видео)

За да изтъкне пред парижани, че пътуването до друга държава за уикенда може да им струва като време и пари толкова, колкото един обяд на открито, френският нискотарифен авиопревозвач Transavia организира необичайна акция.

Transavia е част от групата AirFrance KLM. Тя изненада парижани, като постави двама души на маса за обяд в ресторант на открито във френската столица и след това внезапно ги издърпа с въже към поставения зад тях огромен билборд.

Как точно се случи това, може да видите в рекламата тук. Реакцията на парижаните е умерена, дори скучна, според американските източници. Тя е кротки аплодисменти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините