Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Билборд акция, каквато не е имало досега (видео)
За да изтъкне пред парижани, че пътуването до друга държава за уикенда може да им струва като време и пари толкова, колкото един обяд на открито, френският нискотарифен авиопревозвач Transavia организира необичайна акция.
Transavia е част от групата AirFrance KLM. Тя изненада парижани, като постави двама души на маса за обяд в ресторант на открито във френската столица и след това внезапно ги издърпа с въже към поставения зад тях огромен билборд.
Как точно се случи това, може да видите в рекламата тук. Реакцията на парижаните е умерена, дори скучна, според американските източници. Тя е кротки аплодисменти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.