Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Божествени манекенки падат от небето в реклама на Axe
Дори ангелски красивите жени ще паднат от небето с гръм и трясък, за да се подчинят на мъжкия аромат Axe.
Това е идеята на последната, любопитна реклама на дезодоранта за тяло Axe, който е част от новата козметична серия за мъже Lynx Excite, представена от Unilever.
В ролята на падащите ангели са топ моделите Адиуол Бети и Франсис Филипс (Великобритания), Сара Сампсън и Хосипа Янкович (Португалия), Магда Клебанска (Полша).
Рекламата е заснета в романтичната атмосфера на град Сплит, Хърватия. Тя е дело на британската агенция BBH. Сюжетът й е един от най-скромните, с оглед на предишните, скандални реклами, които подчертават неустоимото сексуално привличане от аромата на Axe. За специалните ефекти в нея отговаря Седрик Никълъс, известен с работата си в „Карибски пирати” и „Предизвестена смърт”.
Първоначално филмът беше представен в рекламната платформа на Apple – iAd, която обхваща мрежата на iPad, iPhone и iPod Touch, като част от усилията на марката да търси иновативни начини да обвърже публиката.
Рекламата се включва в маркетинг бюджета на серията Lynx Excite, който възлиза на 8.3 млн. паунда, съобщават британските рекламни сайтове. Тя е подкрепена от кампания в телевизионния ефир, печатните и дигиталните медии и средствата за външна реклама в Европа. Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.