Божествени манекенки падат от небето в реклама на Axe


Дори ангелски красивите жени ще паднат от небето с гръм и трясък, за да се подчинят на мъжкия аромат Axe.

Това е идеята на последната, любопитна реклама на дезодоранта за тяло Axe, който е част от новата козметична серия за мъже Lynx Excite, представена от Unilever.   

В ролята на падащите ангели са топ моделите Адиуол Бети и Франсис Филипс (Великобритания), Сара Сампсън и Хосипа Янкович (Португалия), Магда Клебанска (Полша).

Рекламата е заснета в романтичната атмосфера на град Сплит, Хърватия. Тя е дело на британската агенция BBH. Сюжетът й е един от най-скромните, с оглед на предишните, скандални реклами, които подчертават неустоимото сексуално привличане от аромата на Axe. За специалните ефекти в нея отговаря Седрик Никълъс, известен с работата си в „Карибски пирати” и „Предизвестена смърт”. 

Първоначално филмът беше представен в рекламната платформа на Apple – iAd, която обхваща мрежата на iPad, iPhone и iPod Touch, като част от усилията на марката да търси иновативни начини да обвърже публиката.  

Рекламата се включва в маркетинг бюджета на серията Lynx Excite, който възлиза на 8.3 млн. паунда, съобщават британските рекламни сайтове. Тя е подкрепена от кампания в телевизионния ефир, печатните и дигиталните медии и средствата за външна реклама в Европа. Можете да я видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията