Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Великобритания забрани надпис в подкрепа на отслабването
Британският регулатор на рекламното съдържание The Advertising Standards Authority (ASA) забрани продажбата на детски тениски с надпис „Нищо няма толкова добър вкус, колкото усещането да си слаб“. Това изказване беше изречено за първи път от модела Кейт Мос в интервю за модно списание и веднага беше подложено на остри критики, защото бе преценено като провокативно насърчаване сред младите момичета да се подлагат на тежки диети, водещи до хранителни разстройство.
На Zazzle – оналйн магазин с продажби на дребно на Острова – е било забранено да рекламира фланелките с този лозунг, пише campaignlive.co.uk. Сайтът предлага тениските за 14 лири. Те са произведени от американската марка Teen Modelling и са предназначени за момиченца до 10 г.
Британският регулатор е получил три оплаквания от родители, според които разпространението на подобни лозунги сред децата е безотговорно. В жалбите се казва, че това твърдение убеждава тийнейджърите, че да си много слаб е нещо, към което трябва да се стремят с цената на нездравословен режим на живот. Според жалбоподателите надписът може да окаже „физическа, психологическа и морална вреда върху децата“.
От Zazzle отговориха на забраната на ASA с аргумента, че са технологична компания, която разработва платформа за онлайн реклама на чужди стоки и услуги. Сайтът предоставя пространство за разпространението на продукти със собствен дизайн, предложени от регистрираните в него. От компанията признаха, че не са прегледали предварително вида на предложените фланелки, преди да ги включат в офертите на сайта си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.