Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Видеоигрите задминаха Холивуд по продажби
Отминалата 2013 г. бе поредната добра година за "електронните развлечения", т.е. за видеоигрите от всякакъв вид. Според Gartner общите световни приходи на индустрията за м.г. са нараснали с впечатляващите близо 18% на годишна база, за да достигнат 93 млрд. долара.
Приходите ще надминат 100 млрд. долара (101,6 млрд.) през настоящата година и 111 млрд. през 2015 г. Мощни двигатели на този растеж ще бъдат продажбите на хардуер и игрови заглавия за видеоконзоли, както и мобилните и онлайн игрите. На обратния полюс, като големи губещи се очертават PC игрите и портативните игрови конзоли. Значението на тези два сегмента и приходите от тях постепенно ще намаляват през следващите години, предвиждат анализаторите.
Какви тенденции ще определят развитието на "гейминг" индустрията през следващите години? Отговорът в януарския брой на „Мениджър”
Начо Стригулев
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.