Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Водещи специалисти разкриват тайните на ефективната реклама в Google на семинар в София
Какво прави Google в света на рекламата, каква е силата на търсенето и как да достигнем до точните потребители и отговорим на нуждите им? Отговорите на тези въпроси ще даде един от водещите Google-специалисти в Европа по онлайн стратегии Норбърт Симионеску на първия по рода си семинар на тема „Ефективната реклама в Google AdWords" в София.
Събитието ще се проведе на 3 април в Интерпред и освен специалния гост лектор, в него ще се включат с конкретни и практични съвети сертифицирани специалисти от България с дългогодишен опит в онлайн рекламата – Ясен Дамянов от компанията домакин на събитието, Станислав Димитров, маркетинг мениджър в дигитална агенция Hop Online, Александър Георгиев, основател на Advertise BG и Георги Георгиев, управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД.
Семинарът ще протече в няколко панела, всеки от които фокусиран върху конкретна тема. Първата лекция е посветена на представянето на Google AdWords и предимствата на платформата. В този панел ще се коментират и конкретни казуси в работа с нея като термини, свързаност, бюджетиране, Google Search, Google Display, Remarketing и др.
Вторият панел ще разгледа в детайли основните инструменти за създаване на рекламна кампания в Google AdWords като цели, подбор на думи, таргетиране, рекламна структура
„Google AdWords in detail” е темата на третата лекция, посветена на статистики в платформата, кое, как и къде да следим, анализ на инструментите на Google AdWords, Conversion Tracking, AdWords Editor vs Google AdWords API.
В четвъртия и петия панел участниците в семинара ще бъдат запознати със специфичните практики за оптимизиране на рекламните кампании, често срещани грешки, допълване, паузиране, A/B тестинг, примери за добре организирани и ефективни кампании, мобилна реклама, както и начините за измерване на резултати. Още подробности може да прочетете тук.
Всички желаещи да участват в обучението трябва да направят предварителна регистрация тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.