Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Героят на Old Spice отново омайва дамите
„Здравейте дами! Къде можете да отидете, когато мъжът ви ухае като мен? Затворете очи и ще ви покажа… Чувствате ли го? Пясъкът между пръстчетата на краката ви? Аз, да!”
С тези думи започва последната реклама от поредицата на Old Spice с познатия на американските зрителки, чернокож, мускулест рекламен герой в лицето на Исая Мустафа.
Рекламата на Old Spice се вписва в поредицата с героя преди това и залага на разпознаваемия персонаж, който вече е станал запазена марка на компанията. Тя популяризира мъжкия аромат на Old Spice, който е създаден, за да напомня за романтични пътувания и ваканция.
Миналата година рекламната поредица на Old Spice с Исая Мустафа стана хит в Щатите и в интернет. Тя беше коментирана, награждавана и давана за пример.
Някои смятат, че от компанията трябваше да спрат да използват героя, когато беше на върха и първата реклама с него беше най-популярна, отбелязват авторите от creativecriminals.com. Други са убедени, че видеоклиповете с любимеца Мустафа могат да продължат да радват зрителките вечно, стига да са забавни.
Последната реклама от поредицата е дело на американската криейтив агенция Wieden + Kenedy New York. Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.