Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Автобусни спирки "кашлят" в социална кампания
Властите в Швеция събират внимание в международните онлайн медии за маркетинг с идейна външна реклама. Те монтираха в Глазгоу две "кашлящи" автобусни спирки, за да напомнят на чакащите пътници да се преглеждат за симптоми на ранно развитие на рак на белите дробове, ако кашлят повече от обичайно.
Спирките са Buchanan и Sandgate. На тях хората могат да чуят 30-секунден аудио запис на мъж, който кашля, последван от гласа на жена, която го съветва да посети личния си лекар. Съветът се отнася и за други, чиито близки проявяват съмнителни симптоми, съобщава Business Insider.
Кампанията се реализира в рамките на две седмици. Тя се вписва в държавна инициатива на Швеция от 2012 г., провеждана под надслов "Да хванем рака в ранното му развитие".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.