Автобусни спирки "кашлят" в социална кампания

Автобусни спирки кашлят в социална кампания

Автобусни спирки "кашлят" в социална кампания

Властите в Швеция събират внимание в международните онлайн медии за маркетинг с идейна външна реклама. Те монтираха в Глазгоу две "кашлящи" автобусни спирки, за да напомнят на чакащите пътници да се преглеждат за симптоми на ранно развитие на рак на белите дробове, ако кашлят повече от обичайно. 

Спирките са Buchanan и Sandgate. На тях хората могат да чуят 30-секунден аудио запис на мъж, който кашля, последван от гласа на жена, която го съветва да посети личния си лекар. Съветът се отнася и за други, чиито близки проявяват съмнителни симптоми, съобщава Business Insider. 

Кампанията се реализира в рамките на две седмици. Тя се вписва в държавна инициатива на Швеция от 2012 г., провеждана под надслов "Да хванем рака в ранното му развитие". 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ