"Градус" пуска нова марка продукти

"Градус" - най-големият производител на птиче месо у нас лансира нова марка на пазара "Аз ям!", която включва пълна гама колбаси от свинско. Първите продукти с новата марка са кренвирши, които са в магазинната мрежа от началото на април. Следва производство и дистрибуция и на три вида наденица, а останалите колбаси ще са на пазара в началото на следващата година.

Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на "Градус" в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо. „Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си.", коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма Градус, на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката. Там за първи път бе обявено името на новия бранд.

Лансирането му е съпътствано от мащабна интегрирана маркетингова кампания, дело на Ogilvy Sofia, която включва различни комуникационни канали. Рекламният клип стартира по телевизията от 15 април и обяснява философията на “честния кренвирш”. Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо. Тримата са работили за марки, като Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero. Манфредо Летео е заснел над 600 документални и рекламни клипа, за които е спечелил множество награди, наредили го сред най-добрите режисьори в Европа.

Кренвиршите Аз ям! са вече в магазинната мрежа и освен на витрината с насипни месни изделия, се предлагат и в отделни разфасовки във вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им. Целта на Аз ям! е да представи един различен продукт, за което допринасят и отличаващите се сред останалите марки на пазара име, лого и опаковки, създадени от INTO Branding.

Успоредно с рекламната кампания, Аз ям! стартира и с ежедневно обновяван сайт azyam.bg, в който ще се публикуват множество рецепти от известни готвачи с основна съставка свински кренвирш Аз ям!. Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на Бон Апети. В сайта можете да се включите и в националното проучване за любимия начин за хапване на кренвирши. От 15 април стартира и активна комуникация с потребителите във Facebook страницата, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.

Рекламният клип на първите продукти под новата марка и мейкинга можете да видите по-долу

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
Времето: Посрещаме юли с високи температури, но на места и с валежи
Modernity Yellow Party - за жълтото като символ на свободата
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги