Да брандираш феминизма

Да брандираш феминизма

Има ли нужда от брандиране концепцията за феминизма? Ами от ребрандиране?

Този сложен въпрос си зададе британското издание на Elle, което организира необичаен рекламен експеримент, свързан с положението на жените в обществото и яростната им самозащита. От списанието поканиха три британски рекламни агенции - Brave, Mother и Wieden+Kennedy, да участват в рекламно предизвикателство, като измислят три кампании по темата.

Challenge accepted!

Рекламистите се впуснаха в схватката, като заработиха с три известни групи за защита на правата на жените в Обединеното кралство, с цел да създадат окончателен продукт. Резултатите предстои да бъдат публикувани под формата на печатна реклама през ноември. Те обаче бяха издадени по-рано от AdWeek.

Ето ги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brave, която работи с младия криейтив Джинан Юнис, направи графика под наслов "Феминистка ли сте?".

 

Mother обедини сили с новоучредената организация Feminist Times и се фокусира върху неравенството в заплащането на труда на двата пола.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W+K пък си сътрудничи с онлайн списанието Vagenda и продуцира реклама за стереотипите, с които жените се сблъскват в ежедневието. Можете да ги видите, изброени в илюстрацията по-горе. 

По този начин трите агенции показаха своята уникална гледна точка към темата, демонстрирайки възможностите на креативния си талант в директно съревнование, при това ангажирани със сложна социална кампания. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ