Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Да преборим глада в Африка с креативност
Гладът и сушата продължават да сеят смърт в източноафриканските държави като Сомалия, Кения, Етиопия и Джибути. На най-голям риск, както винаги, са изложени най-крехките – децата. Миналия месец УНИЦЕФ алармираха, че въпреки международните усилия в борбата за запазването на детски животи, е необходимо още много, за да се закрепи положението в бедстващите страни. Над 320 000 деца, основно в Сомалия, рискуват да загинат от глад в най-близко бъдеще, показва докладът на организацията. Общо 13,3 млн души в региона се нуждаят от помощ.
В отговор на апела на УНИЦЕФ една група специалисти по дизайн и реклама впрегнаха таланта си в нова кампания за информиране на масите за проблема. Проектът на лабораториите за иновация Good for Nothing и Made by Many се нарича 50/50 и апелира към художниците и рекламистите да се включат с по един проект за набиране на средства в продължение на 50 дни. Крайната цел е да бъдат събрани 1 милион британски паунда, които ще бъдат дарени на децата в Източна Африка.
Едни от участниците в проекта – агенцията за визуални ефекти The Mill, представи серия плакати, озаглавена Posterity (Потомство), които играят с иронията, критиката и абстрактните форми, за да насочат вничанието на публиката към проблема. „Искахме да направим нещо, свързано с глада в Източна Африка, което обаче не „бие” хората по главата”, заяви арт директорът Емет Дзиеза.
Един от постерите, озаглавен „Какво казват хората”, показва цитати от популярни личности, разположени около картата на Африка. Целта му е да подчертае контраста между доброволното гладуване, на което се подлагат много известни топмодели и актьори, и принудителния глад на бедните хора. Подобно е посланието на прочутите думи „Нищо не е толкова вкусно, колкото е приятно усещането да си кльощав”, изречени преди години от Кейт Мос. Днес те намериха място на плаката, който оставя зрителя да осмисли зловещата ирония в манията за красота.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Изследване: Посещаването на галерии може да подобри здравето
Любопитно |Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Meta, TikTok и Snap се обявиха против забраната за социални мрежи за младежи в Австралия, но ще се съобразят с нея
Технологии |Barclays ще купи американската компания за лични заеми Best Egg
Финанси |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.