Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Двама българи в журито на европейските награди Effie 2016
Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАКА) обяви състава на журито за първия кръг на организирания от нея престижен конкурс за рекламна ефективност в Европа "Effie 2016".
Председател на журито е Дан Бърдет - глобален бранд вицепрезидент Snickers в Mars. Участват и двама българи - Александър Гагов, заместник управляващ директор на Media S SMV и Иво Алтънов, управляващ директор в агенция Noble Graphics.
От журито на първия кръг на конкурса се очаква от 25 май до 15 юни да селектира финалистите, които ще достигнат до втория му кръг на 30 юни.
Европейските награди Effie са годишно състезание с висока конкуренция, което традиционно отличава почти всички постигнали успех мултинационални комерсиални комуникационни кампании в Европа. Тази година надпреварата празнува юбилей - организира се за 20-а година. В нея има рекорден брой заявки за участие - 30% ръст спрямо 2015 г.
Присъствието в журито е признание за професионални умения на международно ниво. Обикновено за журито се избират практици от рекламната индустрия, работещи както за агенции, така и за клиенти, от 20 европейски страни. Всеки от тях отсъжда на базата на дългогодишния си опит кои според него трябва да са финалистите в Effie Европа. Съдиите в журито преценяват въз основа на набор от критерии, с които се мери всяка кампания. Критериите са в следните четири категории: стратегическо предизвикателство, творческа стратегия, реализиране на идеята и ефективност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.