Джаред Лето е една от звездите на рекламния фестивал в Кан

Джаред Лето е една от звездите на рекламния фестивал в Кан

Един от актьорите, които събраха внимание на тазгодишните „Оскари” – Джаред Лето – участва в провеждащия се във френския курортен град Кан най-престижен фестивал за креативна реклама в света – Cannes Lions.

В 45-минутно интервю на сцената на фестивала Лето се обърна към рекламната индустрия с думите „Харесва ми това, което правите всички вие, рекламни деца!”, посочва Adweek.

Той е бивш графичен дизайнер. Започва кариерата си като художник. „Светът ви е близък до моя по един различен начин, в сравнение с повечето актьори и музиканти, които познавате. И това може да бъде нещо истински хубаво”, каза 42-годишната звезда.

Лето се отличи от останалите известни гости на фестивала, като предложи съвет за книги, които рекламните специалисти да прочетат. „Някога да сте чували за Пол Ардън?”, попита актьорът. „Той работеше за Saatchi & Saatchi. Няколко от книгите, които написа, са доста силни. Едната се казва “Whatever You Think, Think the Opposite”. В нея заема гледната точка на криейтив директор и я прилага в житейски уроци. Другата е “Its Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be”. Това са наистина чудесни книги. Той бе гений в света ни и някой, който да се изследва”, каза Джаред Лето.

По думите му, не е посещавал Кан от 2000 г., когато бе в града за премиерата на филма „Реквием за една мечта” на кинофестивала в него. Също както други звезди, които говориха в дните на фестивала, например режисьорът Спайк Джоунз и рап звездата Канйе Уест, Лето заяви, че се възхищава на рекламния занаят и го вижда като средство за творческо експериментиране. „Всъщност обичам рекламата”, каза актьорът, който по-рано се появи в кампании на марки като Hugo Boss.

„Понякога се съпротивявам срещу нея, защото мисля, че светът не може да бъде спасен само чрез рекламата. Мисля, че това е лоша мисия. Освен това смятам, че ако е криейтив, не е реклама. Ако е криейтив, това е забавление и информативност. Това е разговор. Когато рекламата е страхотна, тя е възвишена. Тя е изкуство. Когато работи по всички начини, докосва част от нас и културата ни”, каза актьорът.

„За мен, когато марки и продукти говорят, когато се протегнеш и опиташ да комуникираш, най-важното - вие хора със сигурност го знаете през цялото време - е автентичността. Кажете ми истина. Направете живота ми по-интересен, по-добър, по-забавен, по-богат. Или просто ме оставете намира в стадото. И, ако не можете да го направите, тогава рекламата трябва да бъде най-малкото много красива. Но ми предложете нещо, нали така?”, посочи още Лето.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ