Динамични каскади в новата реклама на Microsoft Outlook


Новата реклама на имейл услугата на Microsoft Outlook.com показва обикновени хора в необикновени ситуации. Пощальон-каскадьор, домакиня и гаражен изобретател са героите в спота, създаден от агенция Deutsch New York. Тяхната цел е да покажат динамичността на новите възможности на Outlook, като интегриране на социалните мрежи и лесното почистване на пощенската кутия.

Рекламната стратегия на Microsoft явно работи добре – услугата натрупа от нула до 60 милиона потребители само за шест месеца, а от компанията амбициозно обявиха, че са готови да приемат и един милиард хора (потребителите на Hotmail могат автоматично да превключат към новия имейл).

Вижте рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация