Динамични каскади в новата реклама на Microsoft Outlook


Новата реклама на имейл услугата на Microsoft Outlook.com показва обикновени хора в необикновени ситуации. Пощальон-каскадьор, домакиня и гаражен изобретател са героите в спота, създаден от агенция Deutsch New York. Тяхната цел е да покажат динамичността на новите възможности на Outlook, като интегриране на социалните мрежи и лесното почистване на пощенската кутия.

Рекламната стратегия на Microsoft явно работи добре – услугата натрупа от нула до 60 милиона потребители само за шест месеца, а от компанията амбициозно обявиха, че са готови да приемат и един милиард хора (потребителите на Hotmail могат автоматично да превключат към новия имейл).

Вижте рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на златото се срина и всички се питат защо
Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
ЕС преосмисля климатичната си стратегия
Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни