Динамични каскади в новата реклама на Microsoft Outlook

Новата реклама на имейл услугата на Microsoft Outlook.com показва обикновени хора в необикновени ситуации. Пощальон-каскадьор, домакиня и гаражен изобретател са героите в спота, създаден от агенция Deutsch New York. Тяхната цел е да покажат динамичността на новите възможности на Outlook, като интегриране на социалните мрежи и лесното почистване на пощенската кутия.

Рекламната стратегия на Microsoft явно работи добре – услугата натрупа от нула до 60 милиона потребители само за шест месеца, а от компанията амбициозно обявиха, че са готови да приемат и един милиард хора (потребителите на Hotmail могат автоматично да превключат към новия имейл).

Вижте рекламата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Президентът наложи вето върху промените в Закона за здравното осигуряване
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Времето остава топло, на места ще ще има валежи
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси