Дрон маркетинг по български

Веригата ресторанти за бързо хранене в България K-express и БГ дигиталната агенция eDesign реализираха в София вид кампания, каквато обикновено се среща в американските онлайн медии за маркетинг. Те заложиха на летящите роботи - дронове, и социалните медии, за да създадат акция, с която са привлекат внимание. 

Видеото след този текст разказва за инициативата. Дроновете навлизат в ежедневието на развитите общества. В САЩ дори се говори за дрон журналистика. В страната ни те най-често се използват за панорамно заснемане. Все още не са реализирани пълноценно за рекламни цели, въпреки че тяхната автономност и функционалност предлагат богати възможности за стимулиране на креативността.

В рамките на проекта дрон на веригата за бързо хранене е прелетял над един от ресторантите й, отправяйки послания към минувачите и хората в околните офиси. Всичко това било комбинирано с игра в социалните мрежи, при която всеки потребител, снимал дрона и публикувал снимката във Facebook страницата на K-express, е можел да получи подарък от веригата. Инициативата е генерирала стотици публикации в социалната мрежа, както и стотици споделяния на страницата на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ