Дрон маркетинг по български

Веригата ресторанти за бързо хранене в България K-express и БГ дигиталната агенция eDesign реализираха в София вид кампания, каквато обикновено се среща в американските онлайн медии за маркетинг. Те заложиха на летящите роботи - дронове, и социалните медии, за да създадат акция, с която са привлекат внимание. 

Видеото след този текст разказва за инициативата. Дроновете навлизат в ежедневието на развитите общества. В САЩ дори се говори за дрон журналистика. В страната ни те най-често се използват за панорамно заснемане. Все още не са реализирани пълноценно за рекламни цели, въпреки че тяхната автономност и функционалност предлагат богати възможности за стимулиране на креативността.

В рамките на проекта дрон на веригата за бързо хранене е прелетял над един от ресторантите й, отправяйки послания към минувачите и хората в околните офиси. Всичко това било комбинирано с игра в социалните мрежи, при която всеки потребител, снимал дрона и публикувал снимката във Facebook страницата на K-express, е можел да получи подарък от веригата. Инициативата е генерирала стотици публикации в социалната мрежа, както и стотици споделяния на страницата на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей