Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дрон маркетинг по български
Веригата ресторанти за бързо хранене в България K-express и БГ дигиталната агенция eDesign реализираха в София вид кампания, каквато обикновено се среща в американските онлайн медии за маркетинг. Те заложиха на летящите роботи - дронове, и социалните медии, за да създадат акция, с която са привлекат внимание.
Видеото след този текст разказва за инициативата. Дроновете навлизат в ежедневието на развитите общества. В САЩ дори се говори за дрон журналистика. В страната ни те най-често се използват за панорамно заснемане. Все още не са реализирани пълноценно за рекламни цели, въпреки че тяхната автономност и функционалност предлагат богати възможности за стимулиране на креативността.
В рамките на проекта дрон на веригата за бързо хранене е прелетял над един от ресторантите й, отправяйки послания към минувачите и хората в околните офиси. Всичко това било комбинирано с игра в социалните мрежи, при която всеки потребител, снимал дрона и публикувал снимката във Facebook страницата на K-express, е можел да получи подарък от веригата. Инициативата е генерирала стотици публикации в социалната мрежа, както и стотици споделяния на страницата на компанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.