Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на готварска фурна надмина по ефективност мегакампаниите на Samsung и Apple
Тази реклама на новата готварска фурна и на модерната съдомиялна машина на Frigidaire надмина по ефективност ТВ спотовете на Samsung и Apple в САЩ през третото тримесечие на годината. Тя се смята за №1 по ефективност в американския телевизионен ефир в този период. За такава я обявиха маркетинг експертите в Ace Matrix. Те измерват как ТВ зрителите в Америка възприемат националните ТВ реклами в скала от 1 до 950. На нея отреждат най-много точки - 691.
За рекламистите по целия свят не е изненада, че видеата на Samsung и Apple се вписват в топ 10 на най-ефективните US реклами в последно време. Изненада е обаче, че списъкът се оглавява от Frigidaire.
С тази реклама компанията за големи домакински електроуреди се завръща към телевизионното рекламиране за първи път от десетилетия насам. Поводът е навършването на 90 години от началото на историята й. В кадрите тя разказва историята си и посочва себе си като иновативна сила на пазара, задвижила внедряването на някои от най-важните битови електроуреди като фризера, пералнята, хладилника.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.