Реклама на готварска фурна надмина по ефективност мегакампаниите на Samsung и Apple


Тази реклама на новата готварска фурна и на модерната съдомиялна машина на Frigidaire надмина по ефективност ТВ спотовете на Samsung и Apple в САЩ през третото тримесечие на годината. Тя се смята за №1 по ефективност в американския телевизионен ефир в този период. За такава я обявиха маркетинг експертите в Ace Matrix. Те измерват как ТВ зрителите в Америка възприемат националните ТВ реклами в скала от 1 до 950. На нея отреждат най-много точки - 691.

За рекламистите по целия свят не е изненада, че видеата на Samsung и Apple се вписват в топ 10 на най-ефективните US реклами в последно време. Изненада е обаче, че списъкът се оглавява от Frigidaire.

С тази реклама компанията за големи домакински електроуреди се завръща към телевизионното рекламиране за първи път от десетилетия насам. Поводът е навършването на 90 години от началото на историята й. В кадрите тя разказва историята си и посочва себе си като иновативна сила на пазара, задвижила внедряването на някои от най-важните битови електроуреди като фризера, пералнята, хладилника.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство