Реклама показа шеговита пародия на кралската сватба

В хода на трескавата подготовка за „сватбата на века” между принц Уилиям и Кейт Мидълтън, телеком операторът T-Mobile се възползва от интереса към бляскавото събитие и представи в YouTube шеговита пародия на предстоящата церемония. В рекламата участват 15 двойници на членове на кралското семейство. Актьори имитират младоженците, кралица Елизабет, принц Чарлз, Камила и принц Хари, влизайки с танцова стъпка по червения килим в църквата, под звуците на “House of Love” на групата East 17.

Рекламният видеоклип е дело на агенция Saatchi & Saatchi, в рамките на кампанията на T-Mobile „Life's for Sharing”.

Заснетите "гости" на сватбата в рекламата на T-Mobile са доброволци, които откликват на поката на страницата на компанията във Facebook всички желаещи да се включат в заснемането на имититацията на сватбата, отбелязва campaignlive.co.uk. В кадрите са включени също служители на оператора. Идеята клипчето да стане „вирусно” видео в YouTube, очевидно се радва на успех, тъй като досега то е гледано над 6 млн. пъти.

Създаването на хитови видеоклипове, които са явна или скрита реклама, и пускането им в сайта с цел да бъдат мигновено разпространени и споделени между потребителите в целия свят, е една от новите, успешни стратегии на маркетинга по света, която е особено ефективна сред младите хора и активните интернет потребители.

„T-Mobile е известна със създаването на реклами, които са забавни и освен това дават на хората нещо, което искат да споделят”, разказва Спенсър Макхю, маркетинг директор на бранда. „Забелязахме интереса на хората към хореографията на сватбените танци във видеоклиповете, които се превръщат видеоклиповете в истински онлайн феномен, и с треската към кралската сватба, решихме да комбинираме двете и да създадем наша, собствена версия”, казва той.

Рекламата можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ