Рекламата, която разплака целия свят

Тайландската рекламна индустрия за пореден път се доказва като Мека на най-трогателните кампании, този път с ново видео, което разплака мнозина.

"Този кратък рекламен филм от 3 минути ще ви просълзи незабавно", посочват руските наблюдатели в Adme.ru. "И в стаята не остава никой безразличен", пише в специален материал британският таблоид "Дейли Мейл".

Филмът е прегледан в YouTube над 11 милиона пъти. В коментарите под него интернет потребители от целия свят изтъкват колко емоционално въздействащ е той. Видеото рекламира тайландската телекомуникационна компания True Move H. Разказва историята на беден собственик на заведение, в което, заедно с дъщеря си, той приема различни гости и продава зеленчукова супа. Мъжът е свидетел на сцена, в която момченце е заловено да краде лекарства за болната си майка.

"Даряването е най-добрата комуникация", е мотото на рекламата на тайландския телеком.

Още думи вероятно са излишни.

Ето я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Цитат на деня