Рекламен експеримент: Контейнер за риба, който ухае приятно

В последните месеци в Щатите бяха разпространени телевизионни реклами с герои със завързани очи, които седят във видимо нехигиенични места и твърдят, че им ухае на хубаво. Спотовете рекламират марката ароматизатори Febreze. Нейните реклами твърдят, че продуктите й могат да внесат благоухание и в най-вонящите места. Ефектът от тях обаче се оказа до голяма степен негативен – мнозина сред зрителите и потребителите коментираха, че това обещание им се струва прекалено.

За да обори скептиците, по идея на агенция Grey, Ню Йорк, компанията организира необичаен рекламен експеримент, който засне във видео. Тя изтегли голям ламаринен контейнер, в които са били превозвани риба и морска храна, и го постави на оживено място в Ню Йорк. В него сложи множество ароматизатори Febreze - за да неутрализират миризмата. След това въведе вътре в него доброволци със завързани очи, пред погледа на минувачи, които наблюдаваха какво ще се случи и какво ще кажат. Седнали в контейнера, повечето от хората са заявили, че им ухае на хубаво, на къща на брега на плажа, на дома на баба им…

С този рекламен експеримент марката залага на реалити ситуция в кампания, за да защити обещанията и в рекламите за неутрализиране и на най-силната лоша миризма, както и за да привлече вниманието в мрежата с по-различна идея. Видеото с опита й следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Времето: Жълт код за силни валежи и гръмотевични бури в 9 области