Рекламен експеримент: Контейнер за риба, който ухае приятно


В последните месеци в Щатите бяха разпространени телевизионни реклами с герои със завързани очи, които седят във видимо нехигиенични места и твърдят, че им ухае на хубаво. Спотовете рекламират марката ароматизатори Febreze. Нейните реклами твърдят, че продуктите й могат да внесат благоухание и в най-вонящите места. Ефектът от тях обаче се оказа до голяма степен негативен – мнозина сред зрителите и потребителите коментираха, че това обещание им се струва прекалено.

За да обори скептиците, по идея на агенция Grey, Ню Йорк, компанията организира необичаен рекламен експеримент, който засне във видео. Тя изтегли голям ламаринен контейнер, в които са били превозвани риба и морска храна, и го постави на оживено място в Ню Йорк. В него сложи множество ароматизатори Febreze - за да неутрализират миризмата. След това въведе вътре в него доброволци със завързани очи, пред погледа на минувачи, които наблюдаваха какво ще се случи и какво ще кажат. Седнали в контейнера, повечето от хората са заявили, че им ухае на хубаво, на къща на брега на плажа, на дома на баба им…

С този рекламен експеримент марката залага на реалити ситуция в кампания, за да защити обещанията и в рекламите за неутрализиране и на най-силната лоша миризма, както и за да привлече вниманието в мрежата с по-различна идея. Видеото с опита й следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон