Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклами говорят направо на домашните любимци
През годините рекламистите, наети да представят продукти за животни, насочваха творбите си основно към собствениците на домашни любимци. Сега обаче на мушка дойдоха и самите животни. В Европа и САЩ започнаха да се правят видеоклипове, оригинални билбордове и игри за iPad, които – наистина или не – целят да бъдат забелязани от гладните и скучаещи котенца и кученца. В арсенала влизат храна, звуци и дори миризми.
Една германска компания за кучешка храна например изложи рекламни билбордове, подканящи минувачите да отидат до магазина на GranataPet. В замяна билбордът „плюе” вкусна кучешка храна в една паничка, за да могат четириногите гастрономи да опитат и сами да си „кажат” мнението. „Елате! Опитайте!” – гласи заглавието над кучешката закусвалня.
За котките също има по нещичко. Забавният видеоклип по-долу говори на писаните на техния собствен език. В него участва собственичката на хотел за животни Маргарет Хюз, която умело мяука и в същото време превежда на човешки език мислите на своите питомци. Какво ли би отговорила вашата маца?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.