Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 4
Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици променят мисленето на поколения. Днес ще ви разкажем за най-паметните, фундаментални рекламни кампании в световната история.
Calvin KleinБрук Шийлдс за Calvin Klein. През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите й панталони на Calvin Klein няма нищо.
Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия.
AppleТелевизионната реклама, която представи Macintosh на света. Режисиран през 1984 г. от филмовата легенда Ридли Скот, първият рекламен видеоклип на операционната система Macintosh разтърси американската аудитория. Клипът е излъчен само веднъж, но се помни в Щатите до днес, отбелязва BBC. Съдържанието му прави аналогия с култовата антиутопия на Джордж Оруел "1984".
Сюжетът на рекламата представя операционната система на Apple като героичен бунтовник, който се осмелява да въстане срещу свръхмощния, тираничен, информационен американски „Биг Брадър“ IBM.
"На 24 януари Apple Computer ще представи Macintosh. И ще видите защо 1984 няма да е като "1984", заключава рекламата.
Macintosh на Apple успява да създаде компютърна революция с помощта на две оръжия - мониторът и компютърната мишка. В първата реклама на Mac обаче това компютърно оборудване не се споменава. Кампанията "само" представя Apple като революционна идея на свободата.
Първата телевизионна реклама на Macintosh можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.