Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 4
Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици променят мисленето на поколения. Днес ще ви разкажем за най-паметните, фундаментални рекламни кампании в световната история.
Брук Шийлдс за Calvin Klein. През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите й панталони на Calvin Klein няма нищо.
Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия.
Телевизионната реклама, която представи Macintosh на света. Режисиран през 1984 г. от филмовата легенда Ридли Скот, първият рекламен видеоклип на операционната система Macintosh разтърси американската аудитория. Клипът е излъчен само веднъж, но се помни в Щатите до днес, отбелязва BBC. Съдържанието му прави аналогия с култовата антиутопия на Джордж Оруел "1984".
Сюжетът на рекламата представя операционната система на Apple като героичен бунтовник, който се осмелява да въстане срещу свръхмощния, тираничен, информационен американски „Биг Брадър“ IBM.
"На 24 януари Apple Computer ще представи Macintosh. И ще видите защо 1984 няма да е като "1984", заключава рекламата.
Macintosh на Apple успява да създаде компютърна революция с помощта на две оръжия - мониторът и компютърната мишка. В първата реклама на Mac обаче това компютърно оборудване не се споменава. Кампанията "само" представя Apple като революционна идея на свободата.
Първата телевизионна реклама на Macintosh можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.