Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 4
Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици променят мисленето на поколения. Днес ще ви разкажем за най-паметните, фундаментални рекламни кампании в световната история.
Calvin KleinБрук Шийлдс за Calvin Klein. През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите й панталони на Calvin Klein няма нищо.
Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия.
AppleТелевизионната реклама, която представи Macintosh на света. Режисиран през 1984 г. от филмовата легенда Ридли Скот, първият рекламен видеоклип на операционната система Macintosh разтърси американската аудитория. Клипът е излъчен само веднъж, но се помни в Щатите до днес, отбелязва BBC. Съдържанието му прави аналогия с култовата антиутопия на Джордж Оруел "1984".
Сюжетът на рекламата представя операционната система на Apple като героичен бунтовник, който се осмелява да въстане срещу свръхмощния, тираничен, информационен американски „Биг Брадър“ IBM.
"На 24 януари Apple Computer ще представи Macintosh. И ще видите защо 1984 няма да е като "1984", заключава рекламата.
Macintosh на Apple успява да създаде компютърна революция с помощта на две оръжия - мониторът и компютърната мишка. В първата реклама на Mac обаче това компютърно оборудване не се споменава. Кампанията "само" представя Apple като революционна идея на свободата.
Първата телевизионна реклама на Macintosh можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |За какво се споразумяха Китай и САЩ в Женева?
Компании |Проучване: Най-популярният плод в света е застрашен от климатичните промени
Свят |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |The Times: ЕС и Великобритания ще представят пакт за отбрана тази седмица
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |УЕФА предвижда промени в правилата за „милиметровите“ засади във футбола
Спорт |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.