Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламите, които промениха света 4
Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици променят мисленето на поколения. Днес ще ви разкажем за най-паметните, фундаментални рекламни кампании в световната история.
Calvin KleinБрук Шийлдс за Calvin Klein. През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите й панталони на Calvin Klein няма нищо.
Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия.
AppleТелевизионната реклама, която представи Macintosh на света. Режисиран през 1984 г. от филмовата легенда Ридли Скот, първият рекламен видеоклип на операционната система Macintosh разтърси американската аудитория. Клипът е излъчен само веднъж, но се помни в Щатите до днес, отбелязва BBC. Съдържанието му прави аналогия с култовата антиутопия на Джордж Оруел "1984".
Сюжетът на рекламата представя операционната система на Apple като героичен бунтовник, който се осмелява да въстане срещу свръхмощния, тираничен, информационен американски „Биг Брадър“ IBM.
"На 24 януари Apple Computer ще представи Macintosh. И ще видите защо 1984 няма да е като "1984", заключава рекламата.
Macintosh на Apple успява да създаде компютърна революция с помощта на две оръжия - мониторът и компютърната мишка. В първата реклама на Mac обаче това компютърно оборудване не се споменава. Кампанията "само" представя Apple като революционна идея на свободата.
Първата телевизионна реклама на Macintosh можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |Цитат на деня
Цитат на деня |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.