Експерт от Google идва за специализиран семинар в София по дигитална реклама

Експерт от Google идва за специализиран семинар в София по дигитална реклама

Сертифицирани специалисти ще дадат практически насоки за работа с една от най-популярните платформи за реклама в света по време на предстоящия семинар „Ефективната реклама в Google AdWords". Той ще се проведе на 3 април в София и е организиран от дигитална агенция Interactive Share.

Специален гост-лектор на събитието е експертът от Google Норбърт Симионеску, който ще представи пред участниците в събитието ролята на Google в интернет рекламата, силата на търсенето и как да достигнем точните потребители. Освен него, практически съвети ще дадат и четирима Google AdWords експерти от България с дългогодишен опит в онлайн рекламата. Те ще представят предимствата и възможностите на рекламата в Google, както и практически примери и техники за постигане на максимални резултати.

„Рекламата в Google AdWords се е доказала като един от най-ефективните инструменти в онлайн маркетинга”, споделя Станислав Димитров, лектор на семинара с над 8 години опит и сертификат от Google.

„Без значение дали предлагате услуги или имате онлайн магазин – Google AdWords ще ви доведе нови клиенти”, допълва Ясен Дамянов, един от организаторите и сертифициран Google Adwords експерт.

Участието в семинара е срещу предварителна регистрация и заплащане на входна такса.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Осъдиха Tesla да плати обезщетение от 243 млн. долара заради катастрофа с автомобил с автопилот
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Амир Хатами: Израел продължава да представлява сериозна заплаха за сигурността на Иран
Министър Борислав Гуцанов: Вече имаме подадени 24 заявления за подпомагане от пострадали от пожарите
Дюселдорф ще приеме деца от Газа и Израел след инициатива на Хановер
Очаква се два камиона с общо 107 тона дизел да влязат днес в Газа
"Германците трябва да работят по-дълго" - непопулярното искане на икономическия министър на страната намира подкрепа
Четири грешки, които убиват вашето SEO