Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Екшън-план за маркетинг шефовете, които искат да останат на върха
Днес средната продължителност на професионалния живот на един изпълнителен директор в маркетинг отдел е около 18 месеца, докато през 2006 г. е бил цели 23. И все пак, няма причина за маркетинг шефовете да си седят безучастно и да чакат този период да изтече.
Точно както можете да увеличите продължителността на вашия живот чрез здравословно хранене и премахването на лошите навици, така и висшите чиновници могат да удвоят своя мандат следвайки този прост план:
1. Престанете да се тревожите за службата си
Част от проблема е, че изпълнителните маркетингови директори в повечето случаи играят в защитна позиция. Те прекарват ужасно много време в тревоги относно това кой на кого докладва и кога е следващото заседание на управителния борд. Вместо да играят по-офанзивно, те се страхуват, че могат да сгрешат в някой аспект от работата си, което впоследствие да ги превърне в част от статистиката. За да не се случи това обаче, просто бъдете това, за което ви се плаща.
2. Не базирайте стратегията си върху икономиката
Помните ли „Мистър Т“ от филма „Роки 3“? Той казваше:"Прогнозата е равна на болка." Затова няма как да бъдете едновременно шеф в маркетинга и да базирате стратегията си на принципа „ако-тогава“ в икономиката. Вместо това по-добре базирайте разходите и стратегическото си мислене върху нарастващата клиентска стойност, увеличаването на възвращаемостта от инвестирането в маркетинг и спечелването на максимално голям пазарен дял, докато вашите конкуренти се ослушват за последните новини около кризата в Еврозоната.
3. Спрете да експериментирате с дигитален маркетинг
Погледнете последният доклад на Nielsen за онлайн брандирането. В него се казва, че би било грешка да приемем, че всички рекламни мрежи или демографски модели са създадени еднакви. От решаващо значение за измерването на ефикасността е използването на кампания, която да гарантира, че инструментите, които използвате съответстват на публиката, която търсите. Времето за експериментиране с дигитален маркетинг отмина. Сега е моментът да действате като истински изпълнителен директор и да изисквате правилните показатели.
4. Управлявайте съдбата си
Най-добрият начин да не попаднете в категорията изпълнителни директори, които биват уволнени след края на мандата си е да разберете навреме какво можете да контролирате. Повечето велики умове в маркетинга знаят това много добре. Вие контролирате съобщенията, каналите по които те ще бъдат доставени на аудиторията и начина, по който ще оцените усилията на екипа си. Това, над което нямате контрол е потребителската реакция и случайните събития.
5. Определете наследството си
Когато дойде денят, в който решите да се оттеглите, бъдете повишен или пък ви уволнят, знаете ли какво ще кажат за вас след това? Може би, че сте увеличили приходите и сте управлявали добре разходите. Запомнете, че каквото е добро за компанията е добро и за вас. Затова се уверете навреме, че разполагате с подходящите инструменти, чрез които да измерите въздействието си.
Марк Хюз, изпълнителен директор на C3 Metrics, за BusinessInsider.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.