Екшън сцени рекламират Nissan

Сглобяване на автомобила, докато лети във въздуха, шофиране без врати, боядисване в движение и преминаване под водата – това са част от екшън сцените в новата реклама на Nissan. С подчертана динамика в кадрите и фантастични елементи, които целят да впечатлят зрителите, компанията рекламира в САЩ модела си Juke.

Тази рекламна кампания носи духа на вълнение в създаването на всеки продукт на японския автомобилен производител, отбелязват създателите й. Идеята е, че Juke е кола, проектирана и сглобена с емоция, с енергия и с цел да покаже иновации. Рекламата й можете да видите тук. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма