Забавна реклама с танцуващи бебета стана вирусен хит в Индия

Кратка телевизионна реклама от 49 секунди на Kit Kat стана „вирусен” хит в Индия. Тя бе споделена в интернет стотици хиляди пъти и получи в YouTube над 2 700 000 прегледа две седмици след като бе публикувана онлайн.

В рекламата зает индийски педиатър си взема кратка почивка по време на натоварената си работна смяна. Докато похапва шоколадовия си десерт, той забелязва, че бебетата в стая от отделението му са неочаквано оживени. Те започват да танцуват.

Кампанията е създадена под познатото по цял свят, включително и в България, мото „Почини си. Вземи си Kit Kat”. Дело е на агенция JWT, Индия, която заложи на сигурното, като избра сладки танцуващи бебета, за да спечели публиката. Маркетинг опитът сочи, че кадрите с такива герои неминуемо умиляват, предизвикват смях и положителна емоция и се харесват на широка аудитория. Доказателство за това е рекламата на Evian с бебетата на кънки, която продължава да се гледа и показва в мрежата години след излъчването й. Тя е в топ 10 на най-големите вирусни хитове в интернет на всички времена.

Ето го и видеото на Kit Kat от Индия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда