Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Забавна реклама с танцуващи бебета стана вирусен хит в Индия
Кратка телевизионна реклама от 49 секунди на Kit Kat стана „вирусен” хит в Индия. Тя бе споделена в интернет стотици хиляди пъти и получи в YouTube над 2 700 000 прегледа две седмици след като бе публикувана онлайн.
В рекламата зает индийски педиатър си взема кратка почивка по време на натоварената си работна смяна. Докато похапва шоколадовия си десерт, той забелязва, че бебетата в стая от отделението му са неочаквано оживени. Те започват да танцуват.
Кампанията е създадена под познатото по цял свят, включително и в България, мото „Почини си. Вземи си Kit Kat”. Дело е на агенция JWT, Индия, която заложи на сигурното, като избра сладки танцуващи бебета, за да спечели публиката. Маркетинг опитът сочи, че кадрите с такива герои неминуемо умиляват, предизвикват смях и положителна емоция и се харесват на широка аудитория. Доказателство за това е рекламата на Evian с бебетата на кънки, която продължава да се гледа и показва в мрежата години след излъчването й. Тя е в топ 10 на най-големите вирусни хитове в интернет на всички времена.
Ето го и видеото на Kit Kat от Индия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.