Забавна реклама с танцуващи бебета стана вирусен хит в Индия

Кратка телевизионна реклама от 49 секунди на Kit Kat стана „вирусен” хит в Индия. Тя бе споделена в интернет стотици хиляди пъти и получи в YouTube над 2 700 000 прегледа две седмици след като бе публикувана онлайн.

В рекламата зает индийски педиатър си взема кратка почивка по време на натоварената си работна смяна. Докато похапва шоколадовия си десерт, той забелязва, че бебетата в стая от отделението му са неочаквано оживени. Те започват да танцуват.

Кампанията е създадена под познатото по цял свят, включително и в България, мото „Почини си. Вземи си Kit Kat”. Дело е на агенция JWT, Индия, която заложи на сигурното, като избра сладки танцуващи бебета, за да спечели публиката. Маркетинг опитът сочи, че кадрите с такива герои неминуемо умиляват, предизвикват смях и положителна емоция и се харесват на широка аудитория. Доказателство за това е рекламата на Evian с бебетата на кънки, която продължава да се гледа и показва в мрежата години след излъчването й. Тя е в топ 10 на най-големите вирусни хитове в интернет на всички времена.

Ето го и видеото на Kit Kat от Индия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството