Забавна реклама с танцуващи бебета стана вирусен хит в Индия

Кратка телевизионна реклама от 49 секунди на Kit Kat стана „вирусен” хит в Индия. Тя бе споделена в интернет стотици хиляди пъти и получи в YouTube над 2 700 000 прегледа две седмици след като бе публикувана онлайн.

В рекламата зает индийски педиатър си взема кратка почивка по време на натоварената си работна смяна. Докато похапва шоколадовия си десерт, той забелязва, че бебетата в стая от отделението му са неочаквано оживени. Те започват да танцуват.

Кампанията е създадена под познатото по цял свят, включително и в България, мото „Почини си. Вземи си Kit Kat”. Дело е на агенция JWT, Индия, която заложи на сигурното, като избра сладки танцуващи бебета, за да спечели публиката. Маркетинг опитът сочи, че кадрите с такива герои неминуемо умиляват, предизвикват смях и положителна емоция и се харесват на широка аудитория. Доказателство за това е рекламата на Evian с бебетата на кънки, която продължава да се гледа и показва в мрежата години след излъчването й. Тя е в топ 10 на най-големите вирусни хитове в интернет на всички времена.

Ето го и видеото на Kit Kat от Индия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?