Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Забавно руско видео пародира американския Черен петък
"Да, имам слабост към винтиджа. Особено много харесвам шаловете – те подчертават моята елегантност. Разбира се, мислех да си взема дъфълкот, но жена ми искаше Лубутен."
Това казва с най-сериозна физиономия украсен с шарен копринен шал и брошка от перли руски пътен полицай. Той говори, застанал на работното си място - край пътното платно в Москва. Полицаят е един от забавните герои в иронично руско видео, което пародира истерията, която създава американският Черен петък. Така нареченият "дъфълкот", за който той говори, е мъжко късо палто в прав силует от дебела вълнена тъкан с качулка. Негов характерен елемент е закопчаването, като петлиците са от усукан шнур, имитиращ канап или въже, а копчетата са дървени и продълговати. Под "Лубутен" има предвид известния френски дизайнер на свръхскъпи екстравагантни дамски обувки Кристиан Лубутен.
В рекламата участват и други руски герои, хванати в крачка на работа - с парцала или на полето. Те имат непоправими изказвания.
"Това е ежедневният ми, достъпен стил. Моето сако е от колекцията на Аликзандър Маккуин", заявява строител.
"След Agent Provocateur (б.р. марка висококачествено еротично бельо), не мога да нося нищо друго", посочва пищна руска краварка. "В краен случай - Gucci или Versace", казва тя, застанала до кравите.
"Ботильоните (модни тесни боти на висок ток или платформа) са абсолютният "МUST HAVE", казва чистачка.
"Моят работен аутлук е достъпният кежуал. Предпочитам Givenchy, Galliano, Gucci", твърди водопроводчик.
Слоганът е: "Денят, в който може да се купи всичко".
Това е тя, "рекламата" ни на деня.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.