Знаеш, че работиш в маркетинга, когато...

Илюстрации: Вероника Мария Джарски

Усещаш, че си маркетинг професионалист, когато:

• Започнеш да даваш на децата си идеи как да промотират лимонадата от щанда им за продажба на лимода – детска игра с пластмасови чашки върху кашон.

• Питаш ги дали имат лого.

• Семейството ти мисли, че „работиш във Facebook”, за да се прехранваш.

• Видимо те обхващат емоции при звуково известие от телефона ти за ново писмо в служебната ти поща.

• Наблюдаваш внимателно информативните реклами по телевизията, вместо да превключиш канала. Съпругът/съпругата ви, с който/която гледаш телевизия те е чувал/а да казваш „Тази реклама е такъв очевиден пример за… “argumentum ad passionеs” (или друг неразбираем термин, чуждица). Тя цели да въздейства чрез емоции у хората, не се основава на човешката логика! И забележи само шрифта…”

• Можеш да кажеш как се казва шрифта, с който борави дадена марка.

• Всъщност си малък участник в питчове с големи уши.

• Всичко за теб е потенциална публикация в блог. 

• Изписваш по уникален начин името на детето си, защото виждаш в това изписване брандинг потенциал.

• Участваш в игри във Facebook и си мислиш "Това е толкова очевидно нарушение на условията за ползване на услугата”, вместо „Хей, хей, надявам се да спечеля!”.

• Успешно продаваш на сина си ползите от това да си изчисти стаята.

• Описваш нещата, които харесваш, с думите, че са „в личния ти списък за разглеждане/обмисляне”.

• Анализираш начина, по който са наредени храните на рафтовете в кварталния магазин.

• Всичките ти имейли, дори личните, имат атрактивна фраза в полето „Относно”, така че винаги да бъдат отворени.

• Използваш точки за изреждане на важните аргументи в текст.

• Имаш папка в имейла, в която си сортираш интересните електронни писма, добрите примери за съобщения или информациите, които искаш да споделиш с колегите от екипа.

• Не можеш да се сдържиш да не отбележиш добре вмъкнатото продуктово позициониране, докато гледаш филм за извънземни.

• Гледаш финала на американската футболна лига Супербоул заради рекламите.

• Оценяваш виното по бутилката и етикета.

От презентация на MarketingProfs в LinkedIn. По идеи, събрани от маркетолози при краудсорсинг акция 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

САЩ удариха иранските ядрени съоръжения, включително подземния комплекс във Фордоу
Президентът на САЩ заплаши с още удари Иран, ако скоро не бъде постигнат мир
Какво представляват ударените от САЩ ядрени обекти на Иран
Здравноосигурените лица могат да потърсят личен лекар, различен от техния
Изострянето на конфликта между Израел и Иран прекъсна низходящия ценови тренд на зърнените пазари
Времето: Слънчево, дневните температури ще започнат да се повишават
На днешната дата, 22 юни. Рождениците днес
България е на второ място сред държавите в Европа с "отлични" води за къпане