Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Знаеш, че работиш в маркетинга, когато...
Усещаш, че си маркетинг професионалист, когато:
• Започнеш да даваш на децата си идеи как да промотират лимонадата от щанда им за продажба на лимода – детска игра с пластмасови чашки върху кашон.
• Питаш ги дали имат лого.
• Семейството ти мисли, че „работиш във Facebook”, за да се прехранваш.
• Видимо те обхващат емоции при звуково известие от телефона ти за ново писмо в служебната ти поща.
• Наблюдаваш внимателно информативните реклами по телевизията, вместо да превключиш канала. Съпругът/съпругата ви, с който/която гледаш телевизия те е чувал/а да казваш „Тази реклама е такъв очевиден пример за… “argumentum ad passionеs” (или друг неразбираем термин, чуждица). Тя цели да въздейства чрез емоции у хората, не се основава на човешката логика! И забележи само шрифта…”
• Можеш да кажеш как се казва шрифта, с който борави дадена марка.
• Всъщност си малък участник в питчове с големи уши.
• Всичко за теб е потенциална публикация в блог.
• Изписваш по уникален начин името на детето си, защото виждаш в това изписване брандинг потенциал.
• Участваш в игри във Facebook и си мислиш "Това е толкова очевидно нарушение на условията за ползване на услугата”, вместо „Хей, хей, надявам се да спечеля!”.
• Успешно продаваш на сина си ползите от това да си изчисти стаята.
• Описваш нещата, които харесваш, с думите, че са „в личния ти списък за разглеждане/обмисляне”.
• Анализираш начина, по който са наредени храните на рафтовете в кварталния магазин.
• Всичките ти имейли, дори личните, имат атрактивна фраза в полето „Относно”, така че винаги да бъдат отворени.
• Използваш точки за изреждане на важните аргументи в текст.
• Имаш папка в имейла, в която си сортираш интересните електронни писма, добрите примери за съобщения или информациите, които искаш да споделиш с колегите от екипа.
• Не можеш да се сдържиш да не отбележиш добре вмъкнатото продуктово позициониране, докато гледаш филм за извънземни.
• Гледаш финала на американската футболна лига Супербоул заради рекламите.
• Оценяваш виното по бутилката и етикета.
От презентация на MarketingProfs в LinkedIn. По идеи, събрани от маркетолози при краудсорсинг акция
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.