Знаеш, че работиш в маркетинга, когато...

Илюстрации: Вероника Мария Джарски

Усещаш, че си маркетинг професионалист, когато:

• Започнеш да даваш на децата си идеи как да промотират лимонадата от щанда им за продажба на лимода – детска игра с пластмасови чашки върху кашон.

• Питаш ги дали имат лого.

• Семейството ти мисли, че „работиш във Facebook”, за да се прехранваш.

• Видимо те обхващат емоции при звуково известие от телефона ти за ново писмо в служебната ти поща.

• Наблюдаваш внимателно информативните реклами по телевизията, вместо да превключиш канала. Съпругът/съпругата ви, с който/която гледаш телевизия те е чувал/а да казваш „Тази реклама е такъв очевиден пример за… “argumentum ad passionеs” (или друг неразбираем термин, чуждица). Тя цели да въздейства чрез емоции у хората, не се основава на човешката логика! И забележи само шрифта…”

• Можеш да кажеш как се казва шрифта, с който борави дадена марка.

• Всъщност си малък участник в питчове с големи уши.

• Всичко за теб е потенциална публикация в блог. 

• Изписваш по уникален начин името на детето си, защото виждаш в това изписване брандинг потенциал.

• Участваш в игри във Facebook и си мислиш "Това е толкова очевидно нарушение на условията за ползване на услугата”, вместо „Хей, хей, надявам се да спечеля!”.

• Успешно продаваш на сина си ползите от това да си изчисти стаята.

• Описваш нещата, които харесваш, с думите, че са „в личния ти списък за разглеждане/обмисляне”.

• Анализираш начина, по който са наредени храните на рафтовете в кварталния магазин.

• Всичките ти имейли, дори личните, имат атрактивна фраза в полето „Относно”, така че винаги да бъдат отворени.

• Използваш точки за изреждане на важните аргументи в текст.

• Имаш папка в имейла, в която си сортираш интересните електронни писма, добрите примери за съобщения или информациите, които искаш да споделиш с колегите от екипа.

• Не можеш да се сдържиш да не отбележиш добре вмъкнатото продуктово позициониране, докато гледаш филм за извънземни.

• Гледаш финала на американската футболна лига Супербоул заради рекламите.

• Оценяваш виното по бутилката и етикета.

От презентация на MarketingProfs в LinkedIn. По идеи, събрани от маркетолози при краудсорсинг акция 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ