Идейна реклама на успокоителен чай

В неочакван за мнозина акт на публичност германската марка чай „Хербария“ представи рекламата си „Страх“.

Видеото е необичайно, но със силна идея. Герои от филмите на ужасите се появяват в него, носейки се под вода зловещо и със страшно изражение. Сред тях е и клоунът от „То“ на Стивън Кинг. Те са образи от кошмарите, но потъват към дъното, теглени от торбичка успокоителен чай.

Това е реклама, която демонстрира успокояващия ефект на чая „Хербария“ по изобретателен и хващащ окото начин, гласи описанието на видеото в YouTube. И не може да е по-точно.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп