Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Изкуство замести рекламата в 22 000 британски билборда

Над 22 000 билборда на автобусни спирки и метростанции във Великобритания бяха украсени с реплики на известни картини на мястото на рекламата в тях. Проектът Art Everywhere бе реализиран от съоснователя на компанията за газирани напитки Innocent Drinks Ричард Рийт, съобщи Adweek. В рамките на кампанията рекламодатели са дарили почти 4,7 милиона долара за закупуването на външна реклама, в която търговските съобщения да бъдат временно заместени с художествени творби. Призивът бил „да изпълним улиците си с изкуство и да отпразнуваме творческия талант и наследството на Великобритания”.

Показаните картини са 57 репродукции на известно британско изкуство, избрани от публика от списък, съставен от галерия Тейт и Художествения фонд в страната. Те включват произведения от 16 век до съвременни творби. Освен че е избрала кои картини да бъдат показани, публиката е участвала в проекта и като е правила дарения.

Изкуството украсява улиците на Англия, Северна Ирландия, Шотландия и Уелс в продължение на две седмици.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разкрития: Агенти на разузнаването Мосад са подготвяли сухопътна операция в в Катар
Вдовицата на застреляния Чарли Кърк: Ще продължа делото му!
Желязков: Този вот на недоверие е алманах на всички проблеми в съдебната система
Посланически скандал: Лейбъристки депутат обвини Киър Стармър, че не е годен за премиер
Fitch понижи кредитния рейтинг на Франция до A+
El Nacional: Зинедин Зидан ще води националния отбор по футбол на Франция след Световното през 2026 г.
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Неизвестно за известните: Нацисти убиват фармацевта, който искаше да излекува всички