Индийска модна марка избра за модел жена, преживяла нападение с киселина

Индийска модна марка избра за модел жена, преживяла нападение с киселина

Индийската модна компания Viva N Diva ангажира за свое рекламно лице млада жена, преживяла атака с киселина, съобщава Би Би Си. 

Рекламната кампания е озаглавена "Лице на куража". В нея демонстрира дизайнерското облекло на бранда младата Лаксми Саа, която е била едва на 15-годишна възраст, когато 32-годишен мъж хвърлил по лицето й киселина и опитал да съсипе живота й, след като тя отхвърлила предложението му за брак. 

През годините Лаксми става известна в Индия като жена, която продължава да се бори да живее. Днес е една от най-разпознаваемите личности, ангажирани в инициативи срещу нерегулираната продажба на киселина в страната. Тя и редица други жени настояват за по-сурови наказания за нападателите, чудовищно използвали такава. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Терзиев за боклука в София: Няма да подпиша договор за 400 лв. щом в поръчката сме заложили 200
Министър Иванов и Бойко Борисов ще инспектират новопостроения участък от АМ "Хемус"
Русия подложи Украйна на масирани атаки с дронове и ракети тази нощ
Четири станаха жертвите на наводненията в района на "Елените"
Страдате ли от кариерна дисморфия?
Супермаркетите в Испания превземат ресторантите: готовите ястия чупят всички рекорди
На днешната дата, 5 октомври. Международен ден на учителя