Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Индийска модна марка избра за модел жена, преживяла нападение с киселина
Индийската модна компания Viva N Diva ангажира за свое рекламно лице млада жена, преживяла атака с киселина, съобщава Би Би Си.
Рекламната кампания е озаглавена "Лице на куража". В нея демонстрира дизайнерското облекло на бранда младата Лаксми Саа, която е била едва на 15-годишна възраст, когато 32-годишен мъж хвърлил по лицето й киселина и опитал да съсипе живота й, след като тя отхвърлила предложението му за брак.
През годините Лаксми става известна в Индия като жена, която продължава да се бори да живее. Днес е една от най-разпознаваемите личности, ангажирани в инициативи срещу нерегулираната продажба на киселина в страната. Тя и редица други жени настояват за по-сурови наказания за нападателите, чудовищно използвали такава.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.