Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята на една вълнуваща рекламна кампания в Instagram
Наскоро имах шанса да сътруднича в проект за един от клиентите на агенцията ми, който хвана най-добрите щрихи от това, което Instagram може да предложи като платформа за марките.
New York.com – сайт гид в мегаполиса както за местни хора, така и за туристи, стартира официално преди месец. Въпреки че сайтът бе инвестирал засилено в изграждането на топ редакторски екип и комерсиална платформа, пазарът на който се реализираше бе труден, защото е препълнен с други като него.
За да му помогнем да се отличи в шума, решихме да поканим най-страстните, отдадени, свързани творци и уредници на автентично съдържание за Ню Йорк сити да станат част от мисията „NewYork.com“. Тък като градът в толкова голяма степен акцентура върху зрителното, атрактивното и модерното, решихме да заложим на Instagram и да направим кампания в него. Фокусирахме се върху потребителите му. Прегледахме стотици снимки на града от Instagram и избрахме девет, които според нас най-добре онагледяват духът и енергията на града, която ние търсим.
Поканихме тези хора да участват в ден на заснемането на Ню Йорк, по време на който взехме нашите фотоапарати и устройства, за да покажем отблизо и с истински примери начина, по който те гледат на града. Общо всички участници снимаха ли снимаха и споделиха с над 500 000 последователи фотографиите си. Така ни помогнаха да промотираме NewYork.com пред нови публики, които досега не знаеха за сайта. Освен това направихме видео хроника на деня, която публикувахме в Twitter под хаштага #WeLoveThisCity. След това поканихме хора да ни кажат какво обичат в този американски град в Twitter и Facebook, предлагайки им шанса да спечелят в замяна награди
Резултатът
Кампанията ни помогна да изградим същинска армия от поддръжници. Генерира повече от 1,5 милиона импресии в социалните мрежи. Доверието, което спечелихме чрез нея, ни помогна да си набавим гости за парти по случай стартирането на сайта, което събра някои от известните хора в Ню Йорк, включително Кевин Бейкън и Джейн Краковски. Успехът ни накрая бе задвижен от медийното покриване на кампанията ни в Instagram. Това ни помогна да намалим бюджета на фирмата за реклама и нужда от платено медийно отразяване.
Някои ключови поуки от този опит
Първо, определете правилната социална платформа на кампанията си. За нас Instagram имаше смисъл, заради визуалната природа на бранда, който продавахме. Кампанията ни едва ли щеше да бъде толкова ефективна, ако бе задвижена чрез друга, по-малко залагаща на зрителното социална платформа. Второ, награждавайте страстта и обичта към мястото, продуктът или услугата ви, т.е. Към рекламирания от вас обект или категорията му, вместо да залагате на количеството. Фокусът ни беше върху това да намерим фотографи, които правят най-страхотните снимки. Хубавият резултат има по-голямо значение в тази платформа от това колко последователи има тя в сравнение с други. Качеството на снимките в кампанията ни ги направи истински вдъхновяващи. Трето, свободата стимулира автентичност. Не казвахме на фотографите какво да заснемат или не. Молбата ни беше проста: Помогнете ни да заснемем това, което прази за вас Ню Йорк специален.
Разказ на Деймиън Базадона – създател на агенцията за дигитален маркетинг Situation Interactive, в Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.