Как Vogue печели от Instagram

Как Vogue печели от Instagram

Една от новините в глобалния маркетинг тази седмица е, че Instagram въвежда поетапно реклама извън Съединените щати, във Великобритания, Канада, Австралия.

В тази връзка, големите маркетинг медии насочват поглед към ефективността на кампаниите в приложението, реализирани досега само в Щатите. Някои смятат, че платформата за филтриране и споделяне на снимки, заснети с телефона или таблета, няма друг смисъл за бранда, освен имидж. В смисъл, че не показва продажбите.

Други твърдят, че рекламата в Instagram все пак продава, при това съвсем директно. Защото вече има нови практики. Такъв пример е кампания на Vogue в апликацията. За нея разказва нюйоркският сайт за дизайн, креативност и иновации PSFK.

Vogue в момента е един от най-ценните играчи в Instagram. Прочутото модно списание печели от приложението, като предлага, освен рекламни изображения и шопинг изживяване. Прави го с помощта на LiketoKnow:IT – клон на дигиталната платформа за продажби RewardStyle в САЩ.

Когато някой хареса снимка на марката Vogue в Instagram, той или тя бива препратен към имейл адрес с линк, откъдето може да се поръча и купи модната дреха или аксесоар. Vogue използва RewardStyle, като й дава комисионна, когато някой си купи нещо чрез нея, препратен от Vogue в Instagram. Партньорството на RewardStyle с Instagram изглежда логична следваща стъпка на развитие на приложението за филтриране на снимки, купено от Facebook.

От Vogue представиха услугата си с онлайн продажби чрез Instagram преди дни. Освен това, от изданието споделиха кои са любимите филтри в Instagram на редакторите му и други любопитни за потребителите на приложението неща. Така Vogue се надява да засили присъствието си в света на мобилния интернет. (Между другото сайтът на списанието е суперуспешен.)

Други сайтове в САЩ адаптират същата идея, като тази на Vogue, но позволяват на повече марки да поставят продуктите си в техни регистрации в социалните мрежи. Например сайтът Keep.com. Неговият модел е подобен на този на Pinterest. Потребителите кликват на снимка на продукта и след като го харесат, могат да го задържат „keep” в своята „кошница“ или „шопинг карта“.

Друго обновление в дигиталното пазаруване отскоро е това на Mulu в Щатите. Тя представи през май приложение на име The Latest. С него всеки, потърсил определена дума, например „стил“ или „дом“, е отвеждан към списък от публикации по темата, модни сайтове, сайтове за декорация и въобще, онлайн източници, които показват кое е най-новото и актуално във връзка с тези думи.

Всичко това, през телефона. В тази посока се измества вниманието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ