Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да промените поведението на клиентите
Съвеменният маркетинг не е свързан само с това да те чуят, но и с това да промениш поведението на купувачите, напомня сайтът UTalkMarketing.
Поведението на купувачите може да се изменя в изгодна за компанията насока, чрез обвързване с марката. Обвързването всъщност представлява правилно разбиране на това как хората си взаимодействат с информацията.
Тук следват шест съвета, които помагат да се засили още повече връзката с клиентите. Тя ги мотивира и променя поведението им:
- Фокусирайте се върху откривателството. Хората се наслаждават сами да откриват нещата. Ако им позволите да изследват дадена информация, ще ги накарате да я запомнят по-добре и ще ги мотивирате да постъпят според това, което тя им казва. Пример за това е стратегията на някои марки обувки, които карат клиентите да станат почитатели на компанията във Facebook и Twitter, за да разберат в кой фирмен магазин се продават и има достатъчно чифтове от търсените от хората модели.
- Използвайте силата на личната връзка. Това е добре познато, но често забравяно правило. Грижата за определения клиент и таргетираната комуникация изискват изразходването на ресурс, който си заслужава.
- Не забравяйте физическото обвързване. Хората придобиват по-трайни впечатления, когато опитват продукта с повече сетива; когато не само го виждат, но и помирисват например.
- Опростете промените. Направете всичко възможно изпробването на новите стоки и услуги да е възможно най-лесно, елементарно и безпроблемно за хората.
- Предложете толкова информация, че да се започне разговор. Фокусирайте се върху маркетинговите съобщения, които са конкретни и създават интрига.
- Направете точната оферта на точната аудитория. Може да имате отличен криейтив и много добри канали за разпространение на маркетинговото съобщение, но те няма да помогнат, ако не таргетирате точните хора в точното време и място.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Отчетът на Apple надмина прогнозите на Уолстрийт, но продажбите на iPhone в Китай разочароваха
Технологии |
Обновена 10:00ч., 31.01.2025
"Възраждане" иска страната ни да излезе от споразумението със Световната здравна организация
Политика |
Обновена 09:40ч., 31.01.2025
Цените на петрола се покачват на фона на заплахата от нови мита от САЩ
Енергетика |
Обновена 09:20ч., 31.01.2025
Командването на армията на САЩ контролира помощта за Киев с блокчейн и изкуствен интелект
Технологии |
Обновена 09:05ч., 31.01.2025
Италианският регулатор за защита на личните данни блокира DeepSeek
Технологии |
Обновена 08:50ч., 31.01.2025
Защо си тръгват?
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 31.01.2025
Скритото правило за успешна бранд комуникация
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 31.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 31.01.2025
На днешната дата, 31 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 31.01.2025
Nvidia загуби близо 600 млрд. долара пазарна капитализация в най-големия срив в историята
Финанси |
Обновена 08:45ч., 28.01.2025
Трудно ли е да създадем нови приятелства?
Техники за успех |
Обновена 13:55ч., 16.12.2017
Марко Рубио: Тръмп проявява интерес „не на шега“ да купи Гренландия
Свят |
Обновена 08:35ч., 31.01.2025
Времето: Изпращаме януари с почти пролетно време
България |
Обновена 07:50ч., 31.01.2025
Коментари
Няма въведени кометари.