Как да спечелите още клиенти по време на празниците

Как да спечелите още клиенти по време на празниците

Коледните и Новогодишните празници са отлична възможност за маркетолозите по цял свят да спечелят нови потребители и да увеличат приходите на компаниите, особено с помощта на мобилната реклама. Но, ако знаят как умно да я управляват в тези дни. Рави Камран, генерален директор на мобилната маркетингова платформа Trademob, която позволява на своите потребители да проследяват маркетингови кампании на мобилни приложения в над 100 от най-големите рекламни мрежи, дава няколко полезни съвета как да се извлече максимална полза от кампании в интернет по време на и след празниците.

 Ваканцията на App Store

Apple App Store излезе във ваканция още на 21 декември и ще продължи да си почива до 28 декември. Това, на практика означава, че в този период Apple няма да приема заявки за приложения и техни обновявания, а рейтингите на предложенията в магазините й ще останат относително непроменени. Така приложения, попаднали в топ позиция до този момент, ще получат максимална изгода в продължение на тази ваканционна седмица.

Миналата година само в деня на Рождество са били активирани 6.8 млн. мобилни устройства и са били изтеглени над 242 млн. приложения. Прогнозите за тази година са за 2 млрд. приложения, които се очаква да бъдат изтеглени за периода от 21 до 28 декември. Очакваната печалба от този наплив е около $2.4 млрд. долара. Пита се, как да извлечете максимална изгода от този финансов водопад?

1. Прицелете се в правилната аудитория

Денят на Рождество както винаги повтаря тенденцията с бум на активирането на нови мобилни устройства, подарени за Коледа. Но вълната продължава до Нова година и за да се възползвате максимално от този прилив, трябва да определите най-активните точки за своята мобилна реклама. А също и да сте наясно кои устройства, места и издания са с най-добра посещаемост в тия дни. Задължително планирайте рекламни разходи за привличане на нови клиенти.

2. Адаптирайте вашата реклама

В дните между Коледа и Нова година повечето потребители ще си останат вкъщи или пък ще отседнат в курорти, ще имат повече свободно време, което означава, че ще прекарат голяма част от него със своите мобилни устройства и приложения. Златен шанс, защото това означава, че няма да бъдат в обичайното си обкръжение от делови ангажименти и други разсейващи ги фактори, т.е. ще бъдат по-възприемчиви по отношение на рекламата. Адаптирайте своите послания към „стационарните потребители” като стартирате празнична тематична реклама или промо акция, за да привлечете вниманието им.

3. Планирайте кампания след „събуждането” на App Store

На 28 декември, когато App Store отново влезе в работен ритъм, числата на рейтингите пак ще затанцуват. Интересът на потребителите и готовността им отново да харчат, ще се повишат благодарение на новоактивираните устройства, което създава идеални условия за рекламна кампания. Използвайте технологиите за проследяване на активността на потребителите, за да планирате своята кампания така, че да достигнете оптимални резултати.

4. Нова година – нова атака!

Притокът на нови потребители чрез активирани нови устройства ще продължи и след новогодишната нощ. Затова, помислете за по-големи разходи за реклама през януари, когато ще имате възможност да спечелите още потребители. Коефициентът на използване на приложения естествено ще започне да намалява със завръщането на хората към ежедневната рутина. Това е моментът, в който трябва да сте готови да обявите по-специални промо акции, както и добре обмислени съобщения периодично през първия месец на годината, така че да затвърдите впечатлението от вашето приложение и да поддържате интереса на потребителите към него. И не забравяйте, време е да седнете и да подготвите мобилната си рекламна стратегия за 2013 г.!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ