Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как се предизвиква реклама от уста на уста
Как се предизвиква реклама от уста на уста
Обновена 01:14ч., 08.12.2014
Добрите препоръки за услугите и продуктите от един потребител на друг са много трудни за измерване. Но са безспорно най-добрата реклама. При това - безплатна.
Потребителите са мощният, целеви двигател на този вид маркетинг, но как да ги накараme да започнат да nи хвалят?
Сайтът MarketingAbout дава 5 предложения:
- Предложете им да изпробват продукта ви. След това потърсете начин да говорят за качествата му. Добър метод за стимулиране на коментарите е чрез кампания в интернет.
- Накарайте хората да се почувстват част от компанията. Включете ги в подобряването на стоките и услугите, търсете обратна връзка, отговаряйте на съобщенията им. И им благодарете.
- Направете събитие, на което се говори за марката.Такова събитие може да е коктейл, форум или концерт, организиран от компанията. Добър вариант са още промоциите в самите магазини. Намерете начин да съберете повече потребители под своя покрив.
- Осигурете качествени продукти и услуги и се отнасяйте към всеки клиент с уважение. Осигурете на хората нещо добро. Изненадайте всеки от тях лично с нещо приятно. Една от успешните стратегии на Starbucks например се състои в това, че компанията моли служителите си по възможност да помнят имената на редовните клиенти и предпочитаните от тях напитки.
- Поддържайте информационна връзка. Изпращайте на хората новини във връзка с най-новите ви оферти и с това, на което могат да се зарадват. Един от добрите варианти да ги накарате да се усмихнат и да се похвалят на приятелите е като им предложите талон за отстъпка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Добре дошли в тъмната социална ера!
Маркетинг |
Обновена 01:14ч., 06.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 06.05.2024
Убийци на доверие
Техники за успех |
Обновена 00:14ч., 06.05.2024
На днешната дата, 6 май. Гергьовден
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 06.05.2024
Неетични опаковки с крещящи цветове карат децата да жадуват за сладко
Маркетинг |
Обновена 19:44ч., 05.05.2024
На днешната дата, 5 май. Великден!
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 05.05.2024
На днешната дата, 6 май. Гергьовден
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 06.05.2024
Добре дошли в тъмната социална ера!
Маркетинг |
Обновена 01:14ч., 06.05.2024
„Не“ на допълнителната работа
Техники за успех | Job Мениджър |
Обновена 00:13ч., 18.05.2022
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 06.05.2024
Vodafone продаде дял от френски мобилен оператор за 7,95 млрд. евро
Бизнес |
Обновена 15:27ч., 04.04.2011
Убийци на доверие
Техники за успех |
Обновена 00:14ч., 06.05.2024
Части от София остават без ток през следващата седмица
България | Advertorial |
Обновена 16:43ч., 01.09.2013
Коментари
Няма въведени кометари.